1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

home.pl Nowy partner home.pl - przesyłki kurierskie DHL

Dyskusja w 'Aktualności i komunikaty' rozpoczęta przez użytkownika Grzesiek, 31 Styczeń 2017.

  1. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    dhl-sklep.png Rozszerzenie oferty home.pl + nowa aplikacja dla Click Shop.

    Miło mi poinformować, że 31 stycznia (wtorek) w koszyku dodatków pojawi się nowy partner – DHL. Oferta DHL Parcel, w skład której wchodzą przesyłki krajowe i międzynarodowe, dostępna będzie z poziomu strony głównej home.pl, zakładka Wsparcie dla firm -> Kurier DHL

    https://home.pl/dhl

    Oferta przygotowana jest dla klientów biznesowych (firm) i dostępna będzie dla wszystkich, zarówno dla film zainteresowanych usługami DHL jak i użytkownikami sklepów Click Shop (analogicznie jak działa PayU).

    DHL przygotował dla home.pl specjalny cennik – przesyłki kurierskie dostępne już od 11 zł netto (do cen netto zawsze doliczana jest opłata paliwowa i VAT. Wartość opłaty paliwowej jest zmienna – publikowana co miesiąc na http://www.dhlparcel.pl/content/dhl...ustomers/domestic-parcels/fuel-surcharge.html )


    Proces rejestracji jest prowadzony po stronie DHL i wygląda tak:

    1. Po przejściu na stronę www.home.pl/dhl i korzystając z opcji: Dołącz do DHL przekierowany jest do formularza rejestracyjnego http://www.dhlparcel.pl/oferta-home

    2. Po wypełnieniu i odesłaniu formularza online otrzymuje na maila wniosek (traktowany jako umowę) oraz ofertę z cennikiem dla klientów home.pl

    3. Klient akceptuje ofertę cenową i wysyła wniosek na wskazanego maila. W przypadku możecie skontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem DHL dedykowanym obsłudze klientów z home.pl pod nr 42 662 59 37 lub mailowo home.pl@dhl.com

    4. DHL wprowadza do swojego systemu umowę i nadaje nr klienta, który następnie wraz z loginem wysyłany jest do Was.


    DHL w panelu Click Shop:

    Wraz z pojawieniem się nowego partnera, wprowadzona zostanie także integracja dostępna w formie aplikacji (sekcja „aplikacje” w panelu Click Shop). Po zainstalowaniu należy skonfigurować aplikacje korzystając z danych uzyskanych od DHL (login, hasło).

    Aplikacja może w chwili obecnej nie obsługiwać wszystkich dostępnych funkcjonalności. Na podstawie informacji uzyskanych od autorów aplikacji, powinna ona zostać zaktualizowana jeszcze w tym tygodniu. W tym temacie będziemy Was informowali na bieżąco.

    Na stronie ofertowej znajdziecie opis dostępnych funkcjonalności, niektóre zostały oznaczone * wraz z informacją: Dostępne wkrótce.

    W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu aplikacji, zgłaszajcie to w tym wątku.
     
  2. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    A tak przy okazji, można wiedzieć czym się różni nowa "aplikacja" facebooka od dotychczasowej integracji skórki facebooka z "własną" aplikacją na FB?
    Poza tym, chyba nie działa, najpierw nie miałem wykupionej :) usługi dostępu do tejże aplikacji, a teraz po kliknięciu w aplikacji facebooka w link zaloguj, zostaje przekierowany do aplikacji w stanie deweloperskim czyli niedostępnej.

    Zgaduję, że w przypadku skonfigurowania waszej aplikacji FB, odpadnie konieczność tworzenia własnej, to jest ta różnica?
     
  3. Iwona

    Iwona Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    Posiadam umowę z DHL od końca ubiełgego roku. Wpisuję login, hasło, numer SAP i wyskakuje mi informacja, że dane autoryzacyjne są błędne. Przecież na codzień uzywam tego samego loginu i hasła na stronie dhl i wszystko działa a aplikacja pokazuje nie wiem czemu błąd. Prosze o informację w tej sprawie.
    Posiadam clickshop premium.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dostałem taką informację:

    http://narzedzia.dhl.pl/pl/serwis/pytania-webapi-dhl24

    12. „Nieprawidlowe dane autoryzacyjne" przy próbie integracji DHL24 z systemem zewnętrznym.
    Na potrzeby integracji DHL24 z systemem zewnętrznym, należy wprowadzić dane autoryzacyjne do WebAPI DHL24, a nie te, które są bezpośrednio do DHL24. Aby uzyskać dostęp do WebAPI, proszę w DHL24 skorzystać z zakładki "Kontakt" (oraz wybrać kategorię WebAPI - uzyskanie dostępu") lub skontaktować się bezpośrednio z Działem Integracji Systemów Informatycznych, pod adresem pl.cim@dhl.com


    Przy okazji dziękuję na zwrócenie uwagi na taki problem, za chwilę przygotuję w tej sprawie stosowny artykuł w pomocy.

    @Iwona
     

Poleć forum znajomym