Witam, Zakupiłem click shop bo jest jasną i przejrzystą aplikacją sklepu internetowego. Dokupiłem homebiuro. I tu się rodzą pytania o to jak synhronizowć magazyn homebiuro z Click shop, czy zakupienie czegokolwiek poprzez www ma bezpośredni wpływ na magazyn, czy generowana jest z automatu faktura i parę tego typu (pewnie trywialnych) pytań. Czy jest gdziekolwiek jakaś instrukcja, poradnik, video - cokolwiek co pozwoliłoby mi zrozumieć jak działa homebiuro (unlimited) w połączeniu z Click shop?
Zacznij od tego artykułu pomocy: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-zintegrowac-sklep-click-shop-z-usluga-homebiuro/ Tu jest cała baza wiedzy: https://pomoc.home.pl/section/produkty-i-uslugi/homebiuro/ Na forum także znajdzie się kilka tematów dot. usługi, niekonieczne bezpośrednio związanej z Click Shop. https://forum.home.pl/search/318473/?q=homebiuro&o=date
Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Forum i pomoc znam już niestety na pamięć. Informacji o tym czy mam dodawać produkty do sklepu osobno a do homebiuro osobno, czy faktury wygenerują się automatycznie nie ma jednak nigdzie. Szukam jakiegokolwiek "How-to". Jakiejś instrukcji, dokumentacji. Przyznam, że nie wierzę że takowej nie ma - cały czas mam nadzieję że znajde i nie będę musiał przez tydzień metodą prób i błędów uczyć się na "żywym" organiźmie.