1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Koszt dostawy doliczany dla darmowej wysyłki - zmiana konfiguracji

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika majsteronline, 22 Listopad 2016.

  1. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    Cześć,

    Ustawiam darmową dostawę przy zamówieniu powyżej " wpisuję wartość zamówienia" od którego będzie darmowa dostawa.

    Mam dostępne 3 formy płatności - przedpłata na konto, payU i pobranie.

    Przy przedpłacie na konto, rzeczywiście jest darmowa dostawa, natomiast przy PaY i pobraniu pojawia się kwota +2zł i +4 zł. Na fakturze nie doliczam klientom, ale jednak wprowadzam ich w błąd.

    Jak ustawić, by przy każdej formie płatności była rzeczywiście darmowa dostawa.

    Proszę o pomoc.

    Kinga
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    chyba jednym rozwiązaniem będzie zdjęcie kwot za pobranie i płatność PAYu, chociaż nie wiem czy dobrze zrozumiałem temat.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    A zobacz Konfiguracja --> Asortyment --> Produkty --> Dodaj koszt płatności pomimo darmowej dostawy. Jeśli mnie pamięć nie myli ta opcja odpowiada za to co opisujesz. Wyłącz ją.
     
  4. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    @TheL niestety to nie jest rozwiązanie, bo chciałabym darmową dostawę tylko z kodem rabatowym dla wyselekcjonowanej grupy klinetów.

    @Grzesiek niestety Twoja pomoc również nie okazuje się skuteczna. Mam nadzieję, że mi pomożecie :(
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Na pewno? Opcja ta powinna być wyłączona (zgodnie z jej nazwą) i w tej chwili skonfigurowałem taką dostawę i przy wyłączonej opcji nic mi się nie dolicza, przy włączonej doliczają się koszty płatności, np. jeśli doliczam 2 zł za pobranie, to pokazuje mi 0 zł dostawa + 2 zł za pobranie (tzw. koszty płatności).

    Więc analogicznie będzie działało to z kuponem na darmową dostawę.

    Jeśli nie, to proszę o przykładowy kod promocyjny i warunki darmowej dostawy, zrobimy zakupy.
     
  6. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    @Grzesiek w drugim poście piszesz mi to co chce wyłączyć.
    Natomiast w pierwszym poście napisałeś mi ścieżkę dostępu, która jest niestety błędna???
    Konfiguracja --> Asortyment -- > Produkty -- > Dodaj koszt płatności i wyświetla mi się tylko to co w załączeniu
     

    Załączone pliki:

  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @majsteronline na stronie którą widzisz, na dole jest opcja która nazywa się Dodaj koszt płatności pomimo darmowej dostawy --> i to wyłącz. Opcja jest prawie na samym końcu strony.
     
    majsteronline lubi to.
  8. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    @Grzesiek i co ja bym bez Ciebie zrobiła. Jesteś wielki - dzięki za pomoc :))
    Zdecydowanie mi pomogłeś.
     
    Mariusz lubi to.
  9. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Odświeżę temat -
    oprócz sprzedaży detalicznej mam również sprzedaż hurtową. Ustaliłam grupę klientów dla których jest dużo wyższy rabat. W regulaminie mam podane, że zakupy powyżej określonej kwoty są gratis ale to dotyczy klientów detalicznych. Chciałabym aby firmy kupując po dużo niższej cenie nie mieli darmowej wysyłki i nie umiem tego zrobić.NIe można uslić dla konkretnej frupy klientów innych cen dostawy?
     
  10. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Już to zgłaszałem jakieś pół roku temu. Nie można nadać oddzielnych rabatów cen dla grup hurtowych a kody promocyjne są dla obu grup wspólne co jest absurdem gdyż klient hurtowy ma zupełnie inne warunki sprzedaży niż detaliczny. DO tego koszty dostawy liczone wspólnie.
    Raczej zapomnij że ktoś to doda.
     
  11. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    nie zasmucaj mnie !
    Może ktoś zacznie myśleć, że sprzedaż internetowa to nie tylko SKLEPY ale i producenci czy hurtownie, które mają sprzedaż na różnych marżach.Przecież nie będę budować nowej strony, czy przyjmować zamówienia e-mail.

    Co do grup - to utworzyłam grupę HURT i ustaliłam tam stosowny rabat jednak muszę ręcznie przypisywać do tej grupy klientów bo przysłaniu e-mail. Jest to jakieś rozwiązanie bo robię to raz - gdy klient rejestruje się.
    Jednak koszty wysyłki irytują mnie. Ja wszędzie płacę, u każdego dostawcy.
     

Poleć forum znajomym