1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Automatyczny e-mail

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika alek, 3 Kwiecień 2017.

  1. alek

    alek Nowicjusz

    Wiadomości:
    23
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry,

    Utworzyłem automatyczny e-mail który będzie powiadamiał klienta o porzuconym koszyku. Niestety ClikShop daje możliwość wysłania takiego maila dopiero 1 dzień po dodaniu produktów do koszyka.
    I tu moje pytanie. Co zrobić by istniała możliwość ustawienia takiego maila np. 1 godzinę po dodaniu produktów do koszyka?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @alek Click Shop oferuje 1 dzień no i pisząc wprost, takie jest minimum. Zgłoszę sugestię dot. możliwości dodania większego zakresu, np. godzinowego. FEEDBACK-1088

    Patrząc na to z punktu widzenia klienta, oby to jednak nie było zbyt zniechęcające, dlatego, że klienci często zbierają koszyk przez dzień, dwa, czasami i godziny, więc może się okazać że Twój klient przez złożeniem zamówienia, dostanie np. 10 powiadomień. :)
     
  3. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Grzesiek ma rację. Obserwuję swoich klientów i bardzo często w wchodzą na moją stronę kilka do kilkunastu razy dziennie a zamówienie kompletują nawet do 3 dni.
    Wszystko zależy od branży ale jak ja bym dostawał co godzinę powiadomienie "twój koszyk czeka na ciebie" to bym się lekko wkurzył i pewnie szybko mejle że sklepu trafiły by do folderu spam.
     
    Mariusz lubi to.
  4. Anna/SillyDesign.pl

    Anna/SillyDesign.pl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    O, a w jaki sposób można stworzyć taki e-mail? I jeszcze, żeby załączały się zdjęcia i ceny "porzuconych" produktów
     
  5. doohoo

    doohoo Bystrzak

    Wiadomości:
    65
    Docenione treści:
    1
    Chciałem się dołączyć do pytania. Jak taki e-mail utworzyć ponieważ nie widzę takich opcji w panelu.
    Może ktoś ma już jakiś rozsądny szablon ze znacznikami który można wykorzystać ?
     
    Ostatnia modyfikacja: 8 Sierpień 2017
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zawartość --> Wiadomości e-mail --> po lewej stronie Wiadomości automatyczne --> Dodaj.
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Z informacji jakie uzyskałem, temat został przekazany do programistów i z dużym prawdopodobieństwem zostanie wdrożony mechanizm zmiany czasu, np. na sugerowaną 1h. Temat przekazany, w trakcie realizacji. Jeśli zostanie wdrożony, pojawi się w komunikatach informujących o aktualizacji sklepu.
     
  8. czara

    czara Stały bywalec

    Wiadomości:
    38
    Docenione treści:
    2
    Panowie mam pytanie, chciałbym utworzyć automatyczny email do klienta który skontaktował się z moim sklepem przez opcje "zapytaj o produkt" lub "formularz kontaktowy" Coś na zasadzie jak macie w home.pl:

    Dzień dobry,
    Ten list został wysłany automatycznie.
    Dziękujemy za kontakt z home.pl.
    Postaramy się odpowiedzieć w możliwie najkrótszym czasie, prosimy o cierpliwość.
    Odpowiedź zostanie wysłana na adres blabla@bla.pl

    Zachęcamy również do korzystania z naszego centrum pomocy dostępnego pod adresem https://pomoc.home.pl
    --
    Pozdrawiamy,
    Zespół home.pl

    w panelu clickshopa jest tylko kilka wzorów do wyboru ale nie ma tego konkretnego, a moim zdaniem jest on bardzo potrzebny bo utwierdza klienta w przekonaniu, że jego wiadomość została dostarczona i ktoś wkrótce odpowie na jego zapytanie. W szczególności jeśli wysyła zapytanie np. o cenę lub dostępność do kilku sklepów i dzięki takiemu potwierdzeniu wie do których sklepów już pisał. Dodatkowo nawet jeśli nie otrzyma odpowiedzi to dzwoniąc do sklepu może powiedzieć, że wysłał już zapytanie tego i tego dnia, proszę tutaj mam potwierdzenie :)
     
  9. PaulinaZ

    PaulinaZ eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    22
    Docenione treści:
    0
    @czara możesz ustawić autoresponder na koncie email, które otrzymuje wiadomości ze sklepu. Można to wykonać z poziomu logowania na pocztę.
     
  10. czara

    czara Stały bywalec

    Wiadomości:
    38
    Docenione treści:
    2
    Ale taka opcja odpowie wszystkim którzy napiszą na email sklepowy a mi chodzi tylko na emaile z formularza kontaktowego lub zapytaj o produkt. Dokładnie tak jak jest w wysłaniu pytaniu z formularza w home.pl
     

Poleć forum znajomym