1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Błąd w panelu sklepu - cykliczne zadania nie były uruchamiane...

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Wezyr, 19 Kwiecień 2017.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Wezyr

    Wezyr Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    0
    Witam Serdecznie ,

    Od dziś pojawia mi się w okienku komunikaty sklepu 2 komunikaty:

    Cyklincze zadania nie bły uruchamiane od 19 kwietnia
    Najstarsze zadanie w kolejce czeka od 19 kwietnia

    Bardzo proszę o pomoc nie wiem co to znaczy ani jak się tego pozbyć a jest to dość irytujące.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Temat jest już nam znany i zgłoszony do programistów, po aktualizacji sklepu do wersji 1.8.7 (5.8.7) może przy wybranych sklepach pojawić się taki komunikat. Rozwiązaniem na chwilę obecną, jest wywołanie adresu:

    www.adres-sklepu.pl/cron__shop.php

    Dodam tylko że w nazwie występują 2 znaki podkreślenia dolnego _ _
    Adres-sklepu.pl oczywiście podmieniamy na adres własnego sklepu.

    Pojawi się pusta strona i tak ma być, w efekcie cykliczne zadania zostaną wykonane.
     
  3. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    3
    Tak, aktualizacje poprawiają znalezione błędy i dostarczają nowe...
    U mnie pojawia się pusta strona, ale nie znika informacja, że zadania nie zostały wykonane. Czy faktycznie się wykonują?
     
  4. Berpat

    Berpat Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    U mnie to samo, zadania dalej nie są wykonywane.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @PapaZuluAT @Wezyr po ostatniej aktualizacji sklepu pojawiły się pewne niedogodności związane z zadaniami cyklicznymi (sprawa jest już nam znana i jest zgłoszona HOME-242). Póki co sugerujemy wymuszać wykonywanie zadań cyklicznych za pomocą linku podanego przez Grześka w powyższym poście, nie powinno to zakłócić działania sklepu. Najprawdopodobniej zostanie to poprawione przy najbliższej lub kolejnej globalnej aktualizacji sklepu Click Shop.
     
  6. Berpat

    Berpat Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Wykonywanie zadań cyklicznych za pomocą linku i tak nie generuje nowego pliku xml np do ceneo, przez co nie widać nowych cen ani nowych ofert...
     
    Ostatnia modyfikacja: 21 Kwiecień 2017
  7. cndukat

    cndukat Nowicjusz

    Wiadomości:
    24
    Docenione treści:
    3
    Pytanie czy to jakoś negatywnie wpływa na działanie sklepów mi wyskakuje ten błąd w dwóch sklepach :(
     
  8. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Mam to samo. I nie prosiłem o to :p

    Powinno to brzmieć tak.
    "Sory coś my popsuli, ale przerzucimy odpowiedzialność na was więc klikajcie w linka bo właściwie to my popsuliśmy więc to teraz my powinniśmy siedzieć i klikać w linki każdego sklepu"

    To włączcie bajpas na sklepy z uszkodzonym skryptem i niech wykonuje odpytanie crona automatycznie a nie właściciel sklepu.
    Albo wyłączcie komunikat to nikt się nie przyczepi i nie będzie wiedział że cron ma problemy z sekwencją cykliczną.

    Pozdrawiam
     
    Ostatnia modyfikacja: 21 Kwiecień 2017
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @papux zgodnie z informacją wyżej, temat zgłoszony. Aktualizacja 1.8.8 czeka na wdrożenie aby m.in. problem wyeliminować. Nie dotyczy to wszystkich sklepów sądząc po zgłoszeniach.
     
  10. prospeed

    prospeed Praktyk

    Wiadomości:
    34
    Docenione treści:
    3
  11. zbyszek08

    zbyszek08 Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    0
    @Grzesiek , a wiadomo kiedy wejdzie ta poprawka ? Ręczne wywołanie zadań nie działa. Nie wysyłają się do kilientów powiadomienia o dostępności produktów!!! nie wspomnę już o porównywarkach i google.
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Czy zmieniliście frazę adres-sklepu.pl na własny adres? Sprawdzaliśmy to na kilku sklepach i działa, pod warunkiem że prawidłowo wpiszemy adres i ręcznie wywołamy crona. Ta sytuacja nie jest dla nas nowością, bo zdarzało się już wcześniej, że po aktualizacji, na wybranych sklepach, cron był wstrzymywany.

    Aktualizacja czeka na wdrożenie więc strzelam że przed długim weekendem powinna ruszyć, nie mniej to jest i tak kilka dni, tydzień aż się rozpropaguje. Jeszcze 1.8.7 instaluje się. Proces ten trwa dłużej niż standardowe aktualizacje, m.in z powodu bardzo dużej liczby modyfikacji sklepów.
     
    Ostatnia modyfikacja: 22 Kwiecień 2017
  13. Aktualizacja została wdrożona już jakiś czas temu, zadania cykliczne wykonują się prawidłowo. Pozwolę sobie zamknąć wątek :)
     
    Mariusz lubi to.
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym