1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Sklep przekracza parametry bezpieczeństwa serwera - zablokowanie sklepu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Oytam.p, 13 Kwiecień 2017.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    nie rozumiem co to za gadanie nie mam dostępu do sklepu to nic nie powiem .... jeśli kilkukrotnie zgłaszane było do boku to podaje się przecież sklep lub domenę na której stoi ... sami przecież podajecie że cpu jest zwielokrotnione , to przecież wiecie o jaki sklep chodzi .... ciekaw jestem co tak obciążyło sklep jak nic nie było robione ... przecież można to sprawdzić w logach waszych macie coś takiego ... ? w tym momencie wszyscy co użytkują clickshopa w tym i ja mamy spodziewać się nieautoryzowanego bez przyczyn wyłączenia sklepu bez żadnego powiadomienia nas o tym i przeciążeniach o których nie wiemy o których nie musimy wiedzieć bo za to płacimy jak jest wszystko bez limitu , jasno macie to wypisane w reklamie oraz opcjach sklepu , oferowanie nam po wyłączeniu sklepu opcji dedykowanych to jawny monopol i zmuszanie nas za płacenie za coś za co już dotąd płacimy .... niesmak pozostał ... pozostaje po woli przenoszenie sklepu do konkurencji czyli do shopera oni szybciej reagują !!! mają tylko sklepy swoje !!! a nie mydło i powidło śmieszy mnie tylko to zgłaszanie do kierownika projektu to po prostu zgłaszanie do shopera poprawek .... może się mylę ale domyślam się ,ze po prostu tak jest .
     
    Ostatnia modyfikacja: 14 Kwiecień 2017
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Może ja odpiszę z mojego punktu widzenia i przejścia już po kilku skryptach sklepowych.
    Nie ważne jaki mamy sklep, czy to Clickshop (Shoper), Presta czy wiele innych, w przypadku pewnych rozwiązań z produktami, między innymi takimi jak wspomniał @Grzesiek czyli bardzo wiele wariantów, sypnie się nam sklep. W sumie nawet nie ważne na jakim serwerze mamy sklep, są przypadki w których konfiguracją czy produktami "zabijemy" nawet najmocniejszą wirtualkę. Żaden operator hostingowy nie pozwoli sobie na to aby jeden sklep zjadł całą maszynę matkę i nie pozostawił nic dla innych sklepów na niej uruchomionych. Ale tak samo jest nie tylko ze sklepami, ale też innymi skryptami, Wordpressem też można szybko przekroczyć parametry wirtualki.
    Pamiętajmy, że wirtualka jest dla nas użytkowników kompromisem cena/możliwości.
    Ja przy problemach podzieliłem inaczej produkty i od tamtej pory kompletny spokój. Więc się da i bez kosztowo.
    Tak Clickshop pochodzi od Shopera i to żadna tajemnica, jednak ze Shoperem nie jest też tak różowo jakby się mogło wydawać, przy dużym lub rozbudowanym sklepie tu też bez dedyka się nie obejdzie (chyba, że też pobawimy się w rozdzielanie produktów) :)
    Zaznaczam, że to jest moja opinia jako osoby kompletnie nie związanej z home.
     
    Mariusz lubi to.
  3. Oytam.p

    Oytam.p Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    0
    Wszystko można zrozumieć, ale jednak coś jest nie tak, skoro po pierwsze każdy mówi coś innego, po drugie, bez niczego po prostu wyłącza się sklep i daje opcje typu dopłacasz lub jednym słowem won. Po trzecie kupuje się sklep "bez limitu" i nigdzie nawet nie jest wspomniane, że lepiej ograniczyć się z wariantami na przykład, bo jednak jest na nie limit :).
    No szkoda jednak, że nam wyboru nie dano, od razu wyłączono bez możliwości w ogóle zrobienia czegokolwiek, a wręcz próbowano od razu naciągnąć na dopłatę.

    Problem polega na tym, że nasz sklep nie jest ani duży ani rozbudowany :).
     
  4. Wovi

    Wovi Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    3
    Gdzie można sprawdzić we własnym sklepie takie parametry ?
     
  5. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    NIGDZIE .... dowiesz się jak ci sklep wyłączą ....realia
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Wovi wyłączenie usługi jest ostatnim krokiem jaki wykonujemy, a jego celem nie jest wyłączenie sklepu i odcięcie sprzedaży, co wyłączenie aplikacji która w danym momencie wpływa na działanie całego serwera. Jest to jednak ostateczność, gdyż nasi administratorzy monitorują usługi przez całą dobę i przed podjęciem takich działań, dążą do tego aby raz: odpowiednio zlokalizować Ciebie i Twoją usługę aby nie wpływała niekorzystnie na inne serwery, dwa: poinformować Cię o zaistniałej sytuacji i wypracować plan poprawy stanu rzeczy. Takie coś zwykle dzieje się na przestrzeni dni lub tygodni, w zależności od sytuacji.

    Jeśli chodzi o samo monitorwanie serwera, faktycznie jest ralizowaline po naszej stronie więc można w przenośni napisać, że to my dbamy o to aby paramety nie były przekroczone. Opisana w tym wątku sytuacja ma zupełnie inną historię i rozwiązanie, które jest jej następstwem.
     
  7. Oytam.p

    Oytam.p Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    0
    Oj bardzo Pana przepraszam, wyłączenie naszego sklepu było jedynym krokiem jaki Państwo podjęli i nie poinformowali nas o tym kompletnie. Przed podjęciem takich działań, czyli wyłączeniem naszego sklepu nikt nas o niczym nie poinformował, a wypracowywanie tak zwanego planu, polegało tylko na tym, że łaskawie sklep włączyliście dopiero po opisaniu sytuacji tutaj na forum.
    Do dnia dzisiejszego nikt nam żadnej konkretnej odpowiedzi nie udzielił co było powodem zaistniałej sytuacji.
     
  8. Oytam.p

    Oytam.p Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    0
    Państwo twierdzą, że problemy powoduje za duża ilość wariantów lub do tego ich nie poprawne tworzenie, to jest odpowiedź z Waszej obsługi Biura Klienta.
    Jednakże na pytania naszego informatyka
    "Za duża liczba wariantów" to ile powinno ich być? Może jakieś informacje
    o limitach dla 1 produktu lub coś.
    Jak działa mechanizm wariantów?
    "ich niepoprawnym utworzeniem" jak to możliwe że można je niepoprawnie
    tworzyć?

    Jeszcze nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi.

    Ze statystyk które udostępniacie wynika że w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba wejść, odsłon, wielkość transferu itd. się nie zmieniła a na pewno ostatnie 2-3 miesiące nie były bardziej obciążone niż wcześniej.
     
  9. Oytam.p

    Oytam.p Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    0
    Następna rzecz, dlaczego Państwo zmienili tytuł tego posta :) Przecież nie taki był :), zamiast oryginalnego tytułu "Parametry bezpieczeństwa - zablokowanie sklepu" mamy teraz coś innego.
    Wow, nieźle cenzura musi być :) gratuluję :)
     
  10. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    i ja jestem ciekaw ile możne być pozycji np. w wariancie .... tak i ja sobie przypominam ,że TYTUŁ BYŁ INNY !!!
     
  11. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Wszelkie wątpliwości proszę wyjaśniać z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wszelkie dostępne informacje zostały już na forum.home.pl przekazane.

    Administracja forum posiada uprawnienia do edycji nazw utworzonych tematów w taki sposób, aby ich wyszukanie było łatwiejsze dla kolejnych użytkowników. Nazwa tematu została przed chwilą ponownie poprawiona (dodana została fraza odnośnie zablokowania sklepu, która przyda się przy pozycjonowaniu tego tematu w wynikach wyszukiwania, np. Google).

    Temat na forum w tym momencie zamykam.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym