Bardzo proszę o pomoc gdyż Click Studio przestał pobierać dane ze sklepu ,a muszę zmienić ceny i nie uśmiecha mi się tego robić w panelu. Może ma ktoś jakiś pomysł ?
dołączam się do prośby, dzisiaj Click Studio przestało współpracować ze sklep, prosimy o interwencję.
To dlaczego nadal płacę za Click Shop Premium skoro w tej chwili funkcjonalność tej wersji praktycznie nie różni się od wersji podstawowej? Gdyby była taka możliwość już dawno bym się ewakuował z tej platformy, niestety możliwości migracji są praktycznie żadne.
Dokładnie tak jest. Zapłaciłem za pełen pakiet usług a teraz ich nie ma. Jeśli trzeba będzie to wystawimy rachunek Firmie Home za niewywiązanie się z umowy.
witam, podepne sie pod problem...moze cos innego o podobnej funkcjonalnosci? jesli clickstudio nie jest juz wspierane...ogolnie wysyla sie z tej aplikacji raport to tworcy z bledem ktory wyskakuje, ale kto to dostaje? i czy w ogole ktos to dostaje?
Dziękujemy za zgłoszenie, zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentacji, dot. Click Studio, od dłuższego czasu aplikacja nie jest wspierana i rozwijana, to fakt, natomiast w dalszym ciągu działa w takim zakresie, na jakim jej "rozwój" został zatrzymany. W chwili obecnej Twoje zgłoszenie zostało przekazane także do kierownika produktu i sprawdzamy przyczynę problemu. Mając na uwadze fakt, że Click Studio nadal jest aplikacją używaną, pomimo że funkcjonalnie nie posiada zbyt wiele opcji, będziemy dążyli do tego aby nadal pozostała aktywna. Proszę jednak o cierpliwość. Jeśli chodzi o rozwiązania aternatywne, to jedyne co mi przychodzi do głowy to plik CSV i edycja w excelu lub sprawdzenie innych aplikacji, jak np. e-mo.pl. Można nawet skorzystac z 30 dniowej licencji testowej. FEEDBACK-1107 P.S. Click Studio było aplikacją która stanowiła część pakietu całek usługi Click Shop. Ze względu m.in. na mnogość rozwiązań dostępnych w sieci, a co za tym idzie dalszych integracji i funkcji dodatkowych, wsparcie dla Click Studio zostało wstrzymane i aplikacja pozostała w takim stanie jak widać to dziś, czyli prostego menadżera produktów. Natomiast jak wspomniałem wyżej, zaistniała sytuacja została przekazana do analizy. Pojawił się błąd i dążymy do jego wyeliminowania.
wygląda jakby działało w dwie strony komunikacja jest ok, więc się udało Niepotrzebne nerwy ->Iron i Spider9
@iron w tej chwili propaguje się aktualizacja do wersji 5.8.7 i to z nią idzie poprawka do "czegoś" co zapewne wpłynęło na działanie Click Studio. @hando powinieneś mieć też zaktualizowany już sklep do 5.8.7 https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aktualizacja-click-shop-do-wersji-1-8-7/ Gdyby coś się działo, piszcie. Nie mniej powtarzam - Click Studio nie jest rozwijane.
W razie, gdyby ktoś miał problem z działaniem ClickStudio, zwłaszcza w Windows XP, polecam następujące rozwiązanie (u nas działa): 1. W Panelu sterowania > Programy > Java w zakładce "General" w sekcji "Temporary Internet Files" kliknij "Settings..." i w okienku, które wyskoczy "Delete Files..." a następnie po zaznaczeniu wszystkich trzech opcji "OK" i zamknij ustawienia Javy. 2. Odinstaluj Javę z panelu sterowania (wszystkie wersje!) a następnie restart komputera. 3. Pobierz nową wersję Javy (Windows Offline) ze strony: https://java.com/pl/download/manual.jsp 3. Zainstaluj Javę. Po zainstalowaniu może otworzyć się przeglądarka internetowa - zamknij. 4. W Panelu sterowania > Programy > Java w zakładce "Security" ustaw poziom na "High" i dalej kliknij "Edit Site List...". W okienku, które wyskoczy kliknij "Add" i wklej (Ctrl+V) http://studio.clickshop.pl/ zatwierdź enterem i zamknij ustawienia. 5. Ze strony http://studio.clickshop.pl/ pobierz plik instalacyjny ClickStudio. 6. Zainstaluj ClickStudio. Po skonfigurowaniu powinno być wszystko ok. Pozdrawiam, Tomek
@tooomasz widziałem twojego negatywa na pomoc.home.pl Dodałem info w artykule i przekierowałem na forum do tego wątku.