1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

problem z utworzeniem kopii - zgłoszenie przekazane do BOK

Dyskusja w 'Acronis Backup - ochrona i kopia zapasowa' rozpoczęta przez użytkownika szybki10, 5 Maj 2017.

  1. szybki10

    szybki10 Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    witam ,mam problem z utworzeniem kopii na jednym z komputerów. Kopia zaczyna się tworzyć normalnie,po pewnym czasie wyskakuje następujący komunikat:

    Działanie nie powiodło się z powodu ponownego uruchomienia usługi.
    DATA I GODZINA
    Maj 05, 2017, 19:23:19
    KOD
    0x01350001
    MODUŁ
    309
    KOMUNIKAT
    Błąd

    Informacje dodatkowe:
    ------------------------
    Kod błędu: 1
    Moduł: 309
    LineInfo: 0x7564DA35B0F1EAF2
    Pola: {"$module":"mms_vsa64_3917"}
    Komunikat: Działanie nie powiodło się z powodu ponownego uruchomienia usługi.Próbowałem już kilka razy,za każdym razem mam ten sam komunikat. Próba ponownego utworzenia kopii kończy się komunikatem:

    Utworzenie kopii zapasowej nie powiodło się Dzisiaj, 20:01
    Nie można zablokować pliku.
    Urządzenie
    KomputerWioli
    Nazwa planu tworzenia kopii zapasowych
    kopia komputera Wioli do chmury
    Elementy uwzględniane w kopii zapasowej
    C:\Users\Wiola\Desktop\, C:\Users\Wiola\Downloads\, C:\Users\Wiola\Moje dokumenty\
    Lokalizacja docelowa kopii zapasowej
    Chmura
    Pomoc techniczna Pokaż działanie.

    chciałbym zaznaczyć że nie jestem przy komputerze którego kopię mam utworzyć. Tylko przy innej maszynie.ale komputer ten jest na pewno wałczony.
     
  2. szybki10

    szybki10 Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    dodatkowo jeszcze ten błąd z zablokowaniem pliku wygląda tak :


    Utworzenie kopii zapasowej nie powiodło się
    Nie można zablokować pliku.

    Kod błędu 0x01350016+0x01350016+0x00A100FC+0x01490003+0x00010424+0x00010424+0x00040017+0x00980410


    Moge równiez dołączyć dziennik pobierania
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @szybki10 Prosimy o zgłoszenie https://home.pl/formularz-email wybierając Jestem klientem (autoryzacja). Prześlij proszę zgłoszenie z informacjami dot. błędu, nazwy konta i usługi oraz wyżej wskazanym dziennikiem błędów. No i informacji, jeśli masz, gdzie działa, na czym nie działa i czy działało.

    W temacie Homebackup - zgłoszenie błędu do analizy. Dodaj informację, że zgodnie z info na forum, przesyłasz wiadomość do weryfikacji. Temat przekażemy od razu do firmy Acronis, z prośbą o wyjaśnienie. Sprawdziłem różne zgłoszenia, ale takiego tematu nie widzę.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Zmieniłem status tematu, prosimy o przesłanie tego zgłoszenia za pomocą formularza kontaktowego. Nie będziemy w stanie pomóc na forum.home.pl w tym przypadku (wymagana głębsza analiza).
     

Poleć forum znajomym