Witam, testuję usługę Cloud Email Xchange. Podpiąłem do kilku kont na serwerze i chyba działa. Natomiast pytanie - czy da się synchronizować kalendarze z Androidem? Dodałem konto (Exchange i Firma) w Androidzie, w ustawieniach zaznaczyłem synchronizację kontaktów, emaili i kalendarzy. Niby się synchronizują ale w ustawieniach kalendarza na Androidzie nie widzę w ogóle kalendarza z home.pl Tak ma być, a ja pomyliłem usługi, czy jakiś błąd w ustawieniach? Testowałem na kilku telefonach, różnych wersjach androida, przywracałem ustawienia fabryczne, kasowałem i dodawałem konta ponownie...
@open wystawiłem zgłoszenie do naszych specjalistów (numer sprawy: FEEDBACK-1274). Proszę o cierpliwość, wrócę tutaj do tematu na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne.
Sugerowałbym w pierwszej kolejności sprawdzić czy w ustawieniach telefonu nie ma dodatkowej opcji wyboru kalendarza do synchronizacji. Z tego co sprawdzałem, a sprawdzę dla Ciebie to dziś jeszcze raz, synchronizacja działa poprawnie. Czy pisząc o dodawaniu konta masz na myśli Konta w samym systemie czy jakiejś konkretnej aplikacji. Chociaż w Androidzie to wszystko się łączy w jedną konfigurację.
@open spróbuj w tym celu zainstalować aplikację dodatkową z Android Store'a - https://play.google.com/store/apps/details?id=org.gege.caldavsyncadapter Powyższa aplikacja powinna umożliwić synchronizacje w obie strony. Dodajesz tam konto, synchronizujesz i wtedy na swojej apce kalendarza możesz dodać nowy kalendarz (sprawdzone na: s terminarz, sol calendar i business calendar). Proszę o weryfikacje.