Hej, Przeglądam sobie web.logi i widzę tam ciekawą rzecz. data / ilość rekordów w pliku / ilość rekordów w własnego IP serwera Home 5.09.2017 120000 / 66000 6.09.2017 150000 / 91000 7.09.2017 140000 / 88000 8.09.2017 175000 / 112000 9.09.2017 130000 / 89000 10.09.2017 110000 / 74000 11.09.2017 137000 / 76000 12.09.2017 157000 / 82000 13.09.2017 71935 / 1505 14.09.2017 120000 / 54000 15.09.2017 111000 / 47500 16.09.2017 32851 / 2010 17.09.2017 126406 / 80000 18.09.2017 176000 / 99100 Niech mi ktoś łaskawie powie o co tu chodzi? To nie CRON. Zapytania są non stop i odnoszą się do skryptu RSS'a. Z Waszego doświadczenia ilości rekordów są duże? Średnie? Małe?
@yakusa odnalazłem Twoje zgłoszenie w systemie, jest już zakolejkowane do analizy. Jak tylko uzyskamy odpowiedź, z pewnością otrzymasz ją pierwszy na e-mail. Jeśli nie będzie w tym jakiś newralgicznych informacji o Twoim koncie, dodam także tutaj informację dla innych użytkowników.
@Grzesiek dzięki dzięki, ale mijają znów dwie doby niedługo i nadal nie wiadomo o co chodzi... To jest na serio męczące i dość frustrujące jak pisze się do kogoś, oczekuje sprawnej odpowiedzi, a tu ściana. Nie zapłacimy dodatkowo za Support Premium. W Linux odpowiedzi na każde pytanie, potrzebę, problem, prośbę otrzymuję w dosłownie 5 minut, a płacę 50zł rocznie za podstawowy pakiet hostingowy...
Coraz bardziej wydaje mi się też że w Home pracują ubezwłasnowolnione procedurami i formułkami roboty - nie idzie się dogadać. W w/w firmie pracują rozumni i kompetentni ludzie, którzy chcą pomóc - zawsze szybko, sprawnie, fachowo i co najważniejsze? Po ludzku, ludzkimi słowami.
Informuję, że odpowiedź z naszego Biura Obsługi Klienta powinieneś między innymi wczoraj otrzymać na swój adres e-mail. Na forum.home.pl nie mogę przekazać więcej informacji z uwagi na brak autoryzacji oraz ogólnodostępny format forum (wszyscy mogą tutaj zobaczyć newralgiczne informacje o Twoich usługach). Sugeruję kontynuować prowadzenie korespondencji z naszym Biurem Obsługi Klienta, w ramach której dotychczas przeanalizowaliśmy dla Ciebie logi serwera oraz przekazaliśmy feedback odnośnie funkcjonujących na Twoim serwerze aplikacji. Przykładowo, ponad 90% logów web zawiera wpisy, gdzie pojawia się adres IP Twojego serwera i dokładnie wskazaliśmy, które pliki są wtedy wywoływane. W tym kierunku sugerowałbym szukania przyczyn sytuacji, którą poruszyłeś w swoim pierwszym poście. Podsumowując cały wątek, mogę napisać, że poruszona przez Ciebie ilość rekordów z własnego IP serwera z pewnością nie są spowodowane "SELF SPAMEM", tylko działaniem aplikacji/CMS umieszczonych na Twoim serwerze, które swoją drogą sugerujemy zoptymalizować.
Zwracam honor. Email z odpowiedzią przyszedł wczoraj na zweryfikowany email. Niestety nadal podtrzymuję, że nie idzie się z Wami porozumieć i nie odpowiadacie po ludzku na zadawane Wam otwartym pisanym tekstem pytania. Wytnę ten moduł i będę śledził nadal logi. Nie mniej zeszłotygodniowe wyłączenie naszych witryn bez wcześniejszego powiadomienia o tym (dowiedziałem się telefonicznie od klienta firmy "wasza strona nie działa" ) było iście nieprofesjonalne. Moim zdaniem nie wykorzystujemy na tyle zasobów serwera współdzielonego lecz istnieje potrzeba przerzucenia nas na droższą usługę serwera dedykowanego cytuję:
Blokada usług realizowana jest w sytuacjach, gdy zasoby na hostingu współdzielonym są przekraczane kilkukrotnie. Taka sytuacja wystąpiła we wskazanej przez Ciebie sytuacji. Informacje o skryptach lub bazach danych powodujących tę sytuację powinieneś otrzymać w wiadomości od naszego Biura Obsugi Klienta. Niestety, ja nie mogę przekazać tutaj więcej informacji. Proszę o kontynuowanie wątku w ramach wiadomości e-mail.