1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Nie działa "Zapytaj o produkt"

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika www.regałka.pl, 16 Październik 2017.

  1. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    @Grzesiek @Mariusz
    Nie działa opcja "Zapytaj o produkt" i gdyby nie to, że mamy wtyczkę FB Messenger i ludzie pytają przez to, to nie ma opcji aby z poziomu oglądania produktu np. niedostępnego zapytać o to kiedy będzie dostępny,
    Naprawcie to proszę jak najszybciej, bo tracimy klientów i zamówienia.

    Po wypełnieniu formularza i wciśnięciu "wyślij" nic się nie dzieje, nie ma komunikatu, wiadomość nie dochodzi.

    Przechwytywanie.PNG
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dodaj we własnym kodzie JS taki wpis:

    Kod:
    var grecaptcha;
    Temat już jest weryfikowany przez Przemka, póki co takie rozwiązanie. FEEDBACK-1319
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Ustawiam temat jako rozwiązany, ponieważ dodanie wskazanego kodu rozwiązało wskazaną przez użytkownika kwestie.
     
  4. kolukas

    kolukas Spryciarz

    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    11
    Witam. Moim zdaniem powinniście rozesłać do wszystkich Klientów wiadomość w której prosicie o sprawdzenie czy funkcja działa w sklepie. Gdyby nie ten wpis i fakt, że przeglądam forum pewnie nie dowiedzielibyśmy się o błędzie. Konsultowałem temat z kolegą, który odpowiada na maile i zapytania w naszym sklepie i potwierdził, że nagle dziwnie przestaliśmy otrzymywać zapytania o produkt. Jakby co to potwierdzam, że u nas dodanie do własnego JS w/w kodu faktycznie naprawia błąd.
     
  5. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    Potwierdzam, dodanie tego "var grecaptcha" sprawiło, że maile dochodzą,

    Może warto zainwestować w www.supermonitoring.pl/p/monitoring
    które sprawdza, czy takie rzeczy działają za nas...
     
  6. kolukas

    kolukas Spryciarz

    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    11
    Dzięki za info o supermonitoring.pl. Sprawdzę temat. Z drugiej strony za coś płacimy w home.pl i skoro pojawia się problem o którym można łatwo poinformować użytkowników i rozwiązać problem, to czemu tego nie zrobić?
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @kolukas @www.regałka.pl zgadzam się z wami, dodanie kodu do własnego kodu JS jest tylko rozwiązaniem doraźnym. Zgłaszane przez was niedogodności pojawiły się najprawdopodobniej po ostatniej aktualizacji sklepów. Przy najbliższej aktualizacji, niedogodność z formularzami zostanie rozwiązana globalnie we wszystkich sklepach Click Shop w naszej sieci.
     
  8. Konopny

    Konopny Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    1
    U mnie również nie działa, ponadto sklep nie wysyła automatycznych maili np gdy klient się zarejestrował - choć wcześniej wysyłał. Nie mogę nawet wysłać maila testowego z poziomu sklepu. Podajcie instrukcję na laika gdzie się wkleja ten kod, żeby działał formularz kontaktowy oraz co robić z mailami? Dodam, że kiedy klient zamówił u nas produkt bez rejestracji - nie zostałem o tym mailowo poinformowany jak w przypadku zamówienia przez klienta zarejestrowanego. Czy to normalne?
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Konopny wiadomości e-mail wysyłane są na adres wskazany w panelu w ustawieniach administratora, jeśli jest to konto zewnętrzne, polecam sprawdzić np. folder SPAM lub ustawienia antyspamowe konta.
     
  10. Konopny

    Konopny Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    1
    w momencie gdy chcę wysłać maila testowego otrzymuję zwrotkę: błąd podczas wysyłania 5.7.8 login incorrect. I nie ważne jest jaki podam mail do testu. A co z mailami do klientów?
     
  11. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Wskazany kod należy wkleić w Panelu sklepu w opcji menu: Konfiguracja -> Wygląd -> Aktywny styl graficzny -> Własny skrypt JS

    Po wklejeniu powyższego kodu, niedogodności z brakiem możliwości zapytania o produkt zostaną rozwiązane. Natomiast przy najbliższej aktualizacji wyprowadzimy to globalnie przy wszystkich sklepach Click Shop.
     
  12. Konopny

    Konopny Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    1
    Przycisk "wyślij"zaczął działać po wklejeniu var grecaptcha; , ale niestety nadal mam problem z wysyłaniem emaili - pokazuje się Błąd podczas wysyłania e-maila. Czyli problem leży jeszcze gdzieś indziej.
     
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Odpisałem Ci PW - sprawdź konto na www.poczta.home.pl upewnij się że login i hasło są ok, wprowadź hasło w sklepie. Zapisz.
     
    Mariusz lubi to.
  14. Konopny

    Konopny Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    1
    Grzesiek Ty to złoty chłopak jesteś. Dzięki za pomoc!
     
    Mariusz lubi to.
  15. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302

Poleć forum znajomym