Witam po dłuższej przerwie Zwracam się z prośbą o opinie, ile warto stosować nagłówków "H1" na karcie produktu? A może lepiej wcale, biorąc pod uwagę, że jeden nagłówek "H1" już jest nad zdjęciami produktu i lepiej zaczynać opis produktu od nagłówka "H2"? Przeczytałem gdzieś, że w HTML 5 pozwala na użycie nagłówka "H1" w każdej sekcji strony, tylko czy to dotyczy Clickshop'a? Co myślicie? Jakie jest wasze stanowisko w tej sprawie? Pozdrawiam!
Ostatnio trafiłem na bardzo ciekawy artykuł na ten temat, gdy również szukałem informacji z tym związanych. Potrzebowałem odświeżyć informacje na ten temat, gdy poprawiałem projekt dla znajomego. Skorzystałem wtedy z tego artykułu: http://blog.memtor.pl/naglowki-html-h1-h2-h3-podstawy-optymalizacji-strony/ (artykuł jest co prawda sprzed prawie 4 lat, ale może pomoże podjąć odpowiednie decyzje). Ciekawy jest fragment:
a ja polecam h1 jeden i tylko dla oznaczenia najważniejszej frazy. kolejne poziomu h już luźniej, ale też nie należy przeginać kilka to max.
Konfiguracja --> Wygląd --> Aktywny styl graficzny --> Edycja zaawansowana. Utwórz kopię skórki i odszukaj plik o nazwie product/index.tpl PRZED ZMIANAMI <div class="boxhead"> <h1 class="name" itemprop="name"> {$product->translation->name|escape} </h1> </div> PO ZMIANIE <div class="boxhead"> <class="name" itemprop="name"> <span style="font-size: 14pt;">{$product->translation->name|escape}</span> </div>