1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Wprowadzenie numeru listu przewozowego

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika tazz, 19 Październik 2017.

  1. tazz

    tazz Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    2
    Jak można dodać numer listu przewozowego i nazwę przewoźnika? Najlepiej, żeby można było dodać takie info do wiadomości wysyłanej klientowi przy zmianie statusu zamówienia np. "przesyłka wysłana". W edycji tego statusu jest "tracking_number" gdzie to można wprowadzić?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  3. tazz

    tazz Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    2
    Nie rozwiązuje to problemu, ale znalazłem inne rozwiązanie.
    Wchodzę na zamówienie, które klient złożył- na dole jest" utwórz przesyłkę" w nowym oknie zmieniam rodzaj wysyłki na odbiór osobisty, pojawia się pole " Numer listu przewozowego" tutaj można wpisać numer i dodać nazwę przewoźnika (np. DPD123456). Po zatwierdzeniu Zamówienie zmienia status na "przyjęte do realizacji". Następnie zmieniam status na "przesyłka wysłana" i wtedy klient dostaje @ z info, że przesyłka wysłana oraz widzi numer listu i przewoźnika (to co wpisałem w pole). Klient nie widzi "odbiór osobisty" tylko to co wybrał jako wysyłkę.

    Prawdopodobnie integracje przewoźników, które są w apaczce umożliwiają wprowadzenie listu, jednak nie ma DPD z którego ja korzystam.

    Warto edytować wiadomości jakie dostaje klient przy zmianie statusu i/lub ograniczyć ilość @ które dostaje przy zmianie statusu zamówienia.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    FEEDBACK-1324 wystawiłem pytanie i sugestie w jednym, nie mam skonfigurowanej żadnej formy dostawy aby móc to zweryfikować więc temat idzie dalej. Nie wiem jak to traktować czy błąd czy sugestia. Dam znać jak się dowiemy coś więcej.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Generalnie otrzymałem taką informację, zakładając że się rozumiemy czego oczekujesz i co możemy Ci zaproponować:

    • mam w sklepie dostawę 'Przesyłka Kurierska', którą np. realizuje partner, Apaczka (oferta Click Shop),
    • właściciel sklepu sam decyduje czy poprzez Apaczkę wysyła to DPD, DHLem czy UPSem lub czymkolwiek innym
    • właściciel chce, aby w mailu o zmianie statusu zamówienia poszła nazwa przewoźnika + link do śledzenia przesyłki (i znowu - niezależnie czy wybrany DHL, UPS czy cokolwiek innego).
    Rozwiązanie:

    • tworzymy tyle dostaw o typie Apaczka z ilu kurierów chcemy wysyłać (czyli jeśli np. chcę mieć DHL i UPS to tworzę dwie dostawy o tym typie).
    • w ustawieniach każdej z dostaw wprowadzamy link do śledzenia przesyłki, odpowiedni dla każdego kuriera
    • klient w koszyku może sobie wybrać kuriera, którego chce. I tyle.
    Jeśli admin chce na stronie oferować tylko jedną dostawę 'Przesyłka kurierska' może zrobić to w ten sposób, że aktywną pozostawia tylko jedną z tych dostaw (np. dla DHL) natomiast na etapie tworzenia przesyłki w panelu sklepu wybiera którą dostawą faktycznie wysyła.
     
    Mariusz lubi to.

Poleć forum znajomym