Teraz na home gdy chce przez infolinię np zapytać o określone maile użytkownika to muszę przejść autoryzację. Można tego dokonać na 2 sposoby: - podać hasło do panelu (a fuj) - podać kod wysłany na telefon podczas rejestracji Proponuję dodać jeszcze jedną opcję: - token dostępny dla administratora po zalogowaniu w panelu
też tak reaguję Ciekawe jak to będzie działać, gdy będzie 2+ adminów. Na który numer zostanie wysłany kod?
@LorK możesz podać przecież kilka numerów różnych osób i poprosić o wysłanie kodu na ten numer jaki chcesz. Dla takiego tokenu mówię stanowczo nie. To by była dopiero luka w bezpieczeństwie.
Właściwie o jakiej luce mówisz? Token który ma określoną żywotność, który pokazywany jest w momencie w którym administrator chce. Wygodniejsze jest to niż podawanie haseł na infolinii (a żeby poznać token trzeba najpierw zalogować się do panelu).