1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Zamówienia przychodzące do Sklepu z Allegro nie zmieniają stanów magazynowych.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika kristall-keramik, 5 Styczeń 2018.

  1. kristall-keramik

    kristall-keramik Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    2
    Może ktoś poradzi.
    Od początku grudnia (a może wczesniej?) niektóre zamówienia z Allegro nie zmieniają stanów magazynowych w sklepie.
    Sprawę zgłosiłem do home w ramach "pomocy Premium" (ciekawe za co płacę). Od miesiąca brak informacji o możliwym terminie rozwiązania problemu. W międzyczasie dwukrotnie ponownie zgłaszałem problem.
    Wygląda to tak:
    Zamówienie ID ...... (sprzedane 2 szt. na Allegro)
    - Karta produktu : sprzedanych 0 szt.
    - Stan magazynowy na karcie produktu: 6 szt. - powinno być 4 szt.
    - W raport sprzedaży produktu od początku istnienia sklepu: sprzedanych 2 szt.
    Czyli raport sprzedaży w sklepie (Sklep) ewidencjonuje sprzedaż, a stan magazynowy pojedynczego produktu się nie zmienia.
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @kristall-keramik pracujemy nad poprawieniem tego, niestety nie jestem w stanie podać dokładnego terminu.
    Numer zgłoszenia: ECOM-596
     
  3. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Problem zgłaszałem 3 lata temu.
    Integracja Allegro pobiera jak chce i kiedy chce i ile chce. Najprawdopodobniej moduł nie ma procedur kontroli i jest bardzo prosty w swojej budowie przez co zawodny.
    Na twoim miejscu odpuścił bym sobie obsługę Allegro na clickshopie bo prędzej czy później albo zabraknie ci towaru dla jakiegoś klienta albo coś ci umknie bo system nie pobierze zamówienia.
     
  4. kristall-keramik

    kristall-keramik Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    2
    Problem zgłosiłem miesiąc temu. Funkcjonalność sklepu internetowego wynosi w tej chwili ZERO, a właściwie poniżej ZERO.
     
  5. kristall-keramik

    kristall-keramik Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    2
    Do początku grudnia działało. Chcę się dowiedzieć dlaczego teraz nie działa zanim podejmiemy decyzję o zmianie dostawcy sklepu internetowego i wniesiemy o zwrot opłaconego abonamentu.
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @kristall-keramik nadal czekamy na informację od programistów. Naprawdę rozumiemy Twoje niezadowolenie, ale również dla nas jest to sytuacja niekomfortowa. Poinformujemy Ciebie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od programistów.
     
  7. kristall-keramik

    kristall-keramik Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    2
    Problem zgłoszony 09.12.2017 nie został rozwiązany do dnia dzisiejszego (Jest 17.01.2018). 10 dni temu poprosiłem o wykaz działań podjętych przez programistów. Do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi. Rozumiem, że żadne działania oprócz zapewnień, że "pracujemy nad rozwiązaniem problemu" nie zostały podjęte. Podkreślam z całą stanowczością, że funkcjonalność sklepu wynosi w chwili obecnej ZERO. Obecnie w zakresie stanów magazynowych pracujemy na Tabelkach Excel. Z bałaganu magazynowego nie wyjdziemy przez kilka miesięcy.
     
  8. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    kristall-keramik odpuść sobie te ich systemy. Podepnij sobie chociażby pod baselinker sklep i magazyn, zapłacisz kilka złoty więcej miesięcznie ale będzie ci wszystko pracować jak w zegarku.
    Sklep potraktuj tylko jako węzeł w tej całej strukturze sprzedaży ale nigdy nie jako główny system zarządzania bo jak coś padnie (a zdarza się to bardzo często w kwestiach synchronizacyjnych) to tak jak piszesz nie wyjdziesz z bałaganu do następnego roku.
     
  9. kristall-keramik

    kristall-keramik Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    2
    Testowałem baselinkera , ale był jeszcze większy bałagan - w każdym razie w czasie testów.
     
  10. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @kristall-keramik zostanie to poprawione w obustronnej integracji z allegro, która jest już tworzona przez naszych programistów.
     

Poleć forum znajomym