1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Połączenie nie jest bezpieczne

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Adriano, 22 Luty 2018.

  1. Adriano

    Adriano Użytkownik

    Wiadomości:
    57
    Docenione treści:
    6
    Witam,

    pojawił się dzisiaj problem, przy próbie wejścia na stronę sklepu pojawia się komunikat
    "Połączenie nie jest bezpieczne". czy jest możliwe że wygasł mi certyfikat dla sklepu ? nie pamiętam kiedy był kupiony, czy mogę to sprawdzić z poziomu sklepu ?

    Z góry dziękuję za pomoc.
     
  2. mork

    mork Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    1
    niestety home ma awarię i podobno do godziny 18.00 powinno wszystko wrócić do normy - tak więc zobaczymy.
     
  3. Adriano

    Adriano Użytkownik

    Wiadomości:
    57
    Docenione treści:
    6
    dzięki za szybką odpowiedź, faktycznie jest ok.
     
  4. Adriano

    Adriano Użytkownik

    Wiadomości:
    57
    Docenione treści:
    6
    Witam,

    powrócił problem z certyfikatem, czy znowu home ma jakiś problem ? czy jest miejsce gdzie można sprawdzić czy jest jakaś awaria ?
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Adriano w ostatnim czasie nie mieliśmy żadnych niedogodności związanych z certyfikatem. Sprawdziłem Twój sklep z osobnego wątku i wszystko wygląda poprawnie. Certyfikat SSL działa poprawnie :)
     

Poleć forum znajomym