1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Program lojalnościowy - brak możliwości wybrania wariantów produktow

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika tommyv1, 1 Listopad 2017.

  1. tommyv1

    tommyv1 Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Cześć wszystkim, proszę o pomoc w następującej kwestii. Chce w swoim sklepie utworzyć program lojalnościowy. Produkty które sprzedaje maja różne warianty np. Kolor produktu. Podczas wymiany punktów na towar klient musi wybrać wariant produktu i tu zaczyna się problem. Po wybraniu wariantu i kliknięciu wymień pokazuje się komunikat „błąd podczas dodawania produktu do koszyka”. Po przejściu na swoje konto produkt pojawia się jako wymieniony za punkty i ja tez go w click shop widzę ale nie widzę wybranego wariantu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    FEEDBACK-1344 Wystawiłem zgłoszenie do sprawdzenia. Odezwę się jak ustalę więcej.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Temat został przekazany i zgłoszony jako SUGESTIA rozwoju aplikacji sklepu. Na ten moment brak informacji o akceptacji i datach.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @tommyv1 informuję, że zostanie wprowadzona poprawka podczas aktualizacji sklepów do wersji 1.8.18, która poprawi kwestie związane z błędem podczas dodawania produktu do koszyka (podczas wymiany punktów na produkty).
     
  5. PaulinaZ

    PaulinaZ eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    22
    Docenione treści:
    0
    @tommyv1 poprawka została wdrożona. Zachęcam do weryfikacji.
     

Poleć forum znajomym