Cześć wszystkim, proszę o pomoc w następującej kwestii. Chce w swoim sklepie utworzyć program lojalnościowy. Produkty które sprzedaje maja różne warianty np. Kolor produktu. Podczas wymiany punktów na towar klient musi wybrać wariant produktu i tu zaczyna się problem. Po wybraniu wariantu i kliknięciu wymień pokazuje się komunikat „błąd podczas dodawania produktu do koszyka”. Po przejściu na swoje konto produkt pojawia się jako wymieniony za punkty i ja tez go w click shop widzę ale nie widzę wybranego wariantu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Temat został przekazany i zgłoszony jako SUGESTIA rozwoju aplikacji sklepu. Na ten moment brak informacji o akceptacji i datach.
@tommyv1 informuję, że zostanie wprowadzona poprawka podczas aktualizacji sklepów do wersji 1.8.18, która poprawi kwestie związane z błędem podczas dodawania produktu do koszyka (podczas wymiany punktów na produkty).