1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Apaczka: Fedex i Geis

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Słoik, 20 Marzec 2018.

  1. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Próbowaliśmy parę razy, poprzez zaktualizowaną integrację Apaczki, zamówić kuriera:
    • Fedex - cały czas pojawia się informacja o błędzie w formularzu: zły format nr telefonu odbiorcy. Wymaga 9-cio cyfrowego numeru mimo, że taki jest wpisany. Ostatecznie nie można utworzyć przesyłki.
    • Geis - próbując wydrukować list przewozowy pojawia się błąd 404 na stronie która powinna zawierać tenże list...
    Czy ktoś doświadczył podobnych trudności?
     
  2. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @Słoik spróbuj zmienić swój nr telefonu na bez +48 w KONFIGURACJA -> INFORMACJE PODSTAWOWE -> DANE FIRMY - pewnie to jest z tym związane, że w danych jest wpisany z +48, a powinno być bez, aby FEDEX poprawnie go zinterpretował.
    Co do GEIS - 404 pokazuje się przy wydruku ze sklepu, czy z samego panelu GEIS? Z
     
  3. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    404 pokazuje się dla wydruku Geis z poziomu sklepu...
     
  4. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @Słoik podaj mi na PW nr zamówienia w sklepie, przy którym mógłbym sprawdzić ten wydruk z 404.
     

Poleć forum znajomym