1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Click Shop Premium - problem na Firefox

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika bragyou, 2 Maj 2018.

  1. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Mam problem na Firefox np. przy dodawaniu nowego produktu. Wszystko niby działa aż do momentu na przykład próby wybrania kategorii... kompletnie sklep nie reaguje, nie można rozwinąć listy.
    upload_2018-5-2_18-6-26.png

    To samo dzieje się np. przy edycji produktu - tabelka po lewej jest nieklikalna.
    Na Chrome taki problem nie występuje.

    upload_2018-5-2_18-7-26.png
     
  2. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Korzystam z Firefoxa od długiego czasu.
    nie wykazuje on takich problemów.
    Spróbuj na wersji 60.0b16
     
  3. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Nie chciałbym aktualizować na wersję beta, ale nie sądzę, aby w tym był problem. Co ciekawe mam ten sam przypadek na dwóch laptopach, na wcześniejszych jak i obecnych wersjach stable FF- na których mam Kaspersky Internet Security (tylko to mi przychodzi do głowy jako cecha wspólna).

    EDIT

    Zrobiłem update do wersji beta - bez zmian :(
     
    Ostatnia modyfikacja: 2 Maj 2018
  4. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Dziwna sprawa bo ja używam firefoxa dłuższy czas i w żadnych z tych miejsc które opisujesz nie mam problemu.
    Sprawdź czy masz jakieś rozszerzenia zainstalowane.
    Wyłącz wszystkie i zobacz co wtedy.
     
  5. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Niestety nie mam żadnych rozszerzeń. Dziwne, bo dzieje się to na obu komputerach z Windows 10 (synchronizacja pomiędzy nimi), ale i Android nie radzi sobie do końca z takimi rzeczami.

    Problematyczne elementy są chyba w JS.



    No nic, zostanę przy Chrome.
     
    Ostatnia modyfikacja: 4 Maj 2018
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @bragyou sprawdziłem na swoim FF i działa poprawnie. Sprawdziłeś czy nie masz zablokowanych JS w przeglądarce ?
     
  7. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Jeżeli pytasz o about: config to "JavaScript.enabled" ma wartość "true". Chyba, że jeszcze gdzieś powinienem sprawdzić?
     
    Ostatnia modyfikacja: 4 Maj 2018
  8. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    upload_2018-5-5_7-21-26.png

    Po kliknięciu w boczną belkę mruga kursor jakby sądził, że to pola tekstowe (Kategorie dodatkowe na przykład)

    upload_2018-5-5_7-23-31.png
     
  9. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @bragyou jesteś mi w stanie podać na jakim systemie operacyjnym pracujesz ?
     
  10. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Windows 10.
     
  11. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @bragyou przesłałem do Ciebie PW.
     
  12. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    temat ustawiam za rozwiązany, ponieważ w wiadomościach PW udało się ustalić przyczynę niedogodności.
    Okazało się, że antywirus Kaspersky coś blokował.
     
  13. hyla_poland

    hyla_poland Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    @LukaszC czy możesz podać rozwiązanie problemu z przeglądarką firefox, też mam problem żeby cokolwiek zrobić w panelu cześć opcji jakby była nieaktywna.
     
  14. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Ciężko będzie je podać. O ile przeprowadziłem równolegle testy na innych komputerach z FF i nie było problemu o tyle na tym, o którym pisałem nadal występuje nawet jeżeli definitywnie wyłącze Kaspersky'ego (nie dezinstalowałem). Używam po prostu innych przeglądarek.
     
  15. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    @hyla_poland w tym wypadku problemy wywoływał antywirus (Kaspersky). Jeżeli posiadasz jakiś program antywirusowy, proponuję go wyłączyć i sprawdzić ponownie.
     
  16. yakoop

    yakoop Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    1
    Również mam ten problem na FireFox. Nie mam żadnych programów antywirusowych. Czy mogę liczyć na wsparcie?
     
  17. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @yakoop czy posiadasz jakieś dodatkowe wtyczki zainstalowane w przeglądarce ?
    Dodatkowo podaj wersję systemu operacyjnego oraz wersję FF
     

Poleć forum znajomym