Witam, Mam problem na Firefox np. przy dodawaniu nowego produktu. Wszystko niby działa aż do momentu na przykład próby wybrania kategorii... kompletnie sklep nie reaguje, nie można rozwinąć listy. To samo dzieje się np. przy edycji produktu - tabelka po lewej jest nieklikalna. Na Chrome taki problem nie występuje.
Nie chciałbym aktualizować na wersję beta, ale nie sądzę, aby w tym był problem. Co ciekawe mam ten sam przypadek na dwóch laptopach, na wcześniejszych jak i obecnych wersjach stable FF- na których mam Kaspersky Internet Security (tylko to mi przychodzi do głowy jako cecha wspólna). EDIT Zrobiłem update do wersji beta - bez zmian
Dziwna sprawa bo ja używam firefoxa dłuższy czas i w żadnych z tych miejsc które opisujesz nie mam problemu. Sprawdź czy masz jakieś rozszerzenia zainstalowane. Wyłącz wszystkie i zobacz co wtedy.
Niestety nie mam żadnych rozszerzeń. Dziwne, bo dzieje się to na obu komputerach z Windows 10 (synchronizacja pomiędzy nimi), ale i Android nie radzi sobie do końca z takimi rzeczami. Problematyczne elementy są chyba w JS. No nic, zostanę przy Chrome.
@bragyou sprawdziłem na swoim FF i działa poprawnie. Sprawdziłeś czy nie masz zablokowanych JS w przeglądarce ?
Jeżeli pytasz o about: config to "JavaScript.enabled" ma wartość "true". Chyba, że jeszcze gdzieś powinienem sprawdzić?
Po kliknięciu w boczną belkę mruga kursor jakby sądził, że to pola tekstowe (Kategorie dodatkowe na przykład)
temat ustawiam za rozwiązany, ponieważ w wiadomościach PW udało się ustalić przyczynę niedogodności. Okazało się, że antywirus Kaspersky coś blokował.
@LukaszC czy możesz podać rozwiązanie problemu z przeglądarką firefox, też mam problem żeby cokolwiek zrobić w panelu cześć opcji jakby była nieaktywna.
Ciężko będzie je podać. O ile przeprowadziłem równolegle testy na innych komputerach z FF i nie było problemu o tyle na tym, o którym pisałem nadal występuje nawet jeżeli definitywnie wyłącze Kaspersky'ego (nie dezinstalowałem). Używam po prostu innych przeglądarek.
@hyla_poland w tym wypadku problemy wywoływał antywirus (Kaspersky). Jeżeli posiadasz jakiś program antywirusowy, proponuję go wyłączyć i sprawdzić ponownie.
Również mam ten problem na FireFox. Nie mam żadnych programów antywirusowych. Czy mogę liczyć na wsparcie?
@yakoop czy posiadasz jakieś dodatkowe wtyczki zainstalowane w przeglądarce ? Dodatkowo podaj wersję systemu operacyjnego oraz wersję FF