Dzwoniąc na standardową linię, by zgłosić jakiś problem odnośnie panel.beta.home.pl, muszę poczekać w kolejce po to by powiedzieć "poproszę o przełączenie do specjalistów od beta". Konsultant mnie przełącza i... znów czekam. Nie można tego jakoś zmienić, usprawnić?
@LorK czas bety ogromnymi krokami dobiega końca, już niedługo (dosłownie) nastąpi przełączenie. Jak już wielokrotnie pisałem na forum, beta.home.pl pozostaje w wersji beta. Trwają szkolenia, przygotowujemy dokumentację, przygotowujemy opcje migracji. Twoja sugestia zostanie oczywiście przekazana do weryfikacji, ale tak naprawdę, przede wszystkim, proszę o zachowanie cierpliwości. Jeśli masz pytania dot. obsługi panelu beta.home.pl, konfiguracji usług w tym panelu, załóż proszę wątek w kategorii https://forum.home.pl/#forum-beta-home-pl.147 lub odezwij się na priv podając informacje o koncie i problemie jaki spotkałeś. Jesteśmy z Mariuszem codziennie aktywni.