Witam serdecznie, po globalnej aktualizacji RWD w Clickshop obejmującej m.in. pole do wpisywania kodu pocztowego, próbując złożyć próbne zamówienie w moim sklepie przez jeden z firmowych komputerów napotkałem problem z wpisaniem kodu pocztowego w trakcie uzupełniania danych adresowych - przez żadną z popularnych przeglądarek internetowych się to nie udało. Od tamtego czasu kilkoro klientów również zwróciło mi na ten problem uwagę - pytanie ile osób nie zdecydowało się zadzwonić i wyjaśnić sytuację, a ilu zrezygnowało z zakupu. Spróbowałem złożyć zamówienie z tego komputera w 5 losowo wybranych Clickshopach użytkowników tego forum, też nie mogłem wpisać kodu pocztowego, więc nie jest to problem dotyczący tylko mojego sklepu. Zgłosiłem to do Home.pl jednak oni twierdzą, że problemu nie ma - jednak mój przykład, jak i moich klientów, pokazuje, że jednak on występuje. Czy ktoś z Was spotkał się z nim i ma pomysł jak sobie z tym poradzić? Pozdrawiam!
@LLukasz walidator polskiego kodu pocztowego źle funkcjonuje na starych systemach operacyjnych (np. Win XP), dlatego w następnej aktualizacji 1.8.23 dodamy wsparcie dla tych systemów.
@LLukasz możesz do czasu aktualizacji całkowicie wykasować walidator w tpl. Jak coś zgłoś się do naszego działu (email lub PW) to usuniemy ten walidator.
Potwierdzam występowanie problemu. Ostatnio otrzymałem sygnał od klientki korzystającej z MacOS, wcześniej problem miał ktoś pod Windows - nie znam wersji.
@LLukasz walidator kodu pocztowego można usunąć w pliku tpl basket/address.tpl. Edytujemy powyższy plik i wklejamy wartość z poniższego pliku (podmieniamy treść).
Aktualizacja poprawiająca walidator, czyli 5.8.23 zostanie zainstalowana dla wszystkich naszych usług najpóźniej do piątku.
i pewnie trzeba będzie przywrócić pliki do stanu poprzedniego aby aktualizacja zadziałała dodam, że musi być opcja zakupu przez klienta z za granicy