1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Brak możliwości wpisywania kodu pocztowego w RWD

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika LLukasz, 18 Maj 2018.

  1. LLukasz

    LLukasz Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    3
    Witam serdecznie,
    po globalnej aktualizacji RWD w Clickshop obejmującej m.in. pole do wpisywania kodu pocztowego, próbując złożyć próbne zamówienie w moim sklepie przez jeden z firmowych komputerów napotkałem problem z wpisaniem kodu pocztowego w trakcie uzupełniania danych adresowych - przez żadną z popularnych przeglądarek internetowych się to nie udało. Od tamtego czasu kilkoro klientów również zwróciło mi na ten problem uwagę - pytanie ile osób nie zdecydowało się zadzwonić i wyjaśnić sytuację, a ilu zrezygnowało z zakupu. Spróbowałem złożyć zamówienie z tego komputera w 5 losowo wybranych Clickshopach użytkowników tego forum, też nie mogłem wpisać kodu pocztowego, więc nie jest to problem dotyczący tylko mojego sklepu. Zgłosiłem to do Home.pl jednak oni twierdzą, że problemu nie ma - jednak mój przykład, jak i moich klientów, pokazuje, że jednak on występuje. Czy ktoś z Was spotkał się z nim i ma pomysł jak sobie z tym poradzić?

    Pozdrawiam!
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @LLukasz walidator polskiego kodu pocztowego źle funkcjonuje na starych systemach operacyjnych (np. Win XP), dlatego w następnej aktualizacji 1.8.23 dodamy wsparcie dla tych systemów.
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @LLukasz możesz do czasu aktualizacji całkowicie wykasować walidator w tpl. Jak coś zgłoś się do naszego działu (email lub PW) to usuniemy ten walidator.
     
  4. salaryman

    salaryman Stały bywalec

    Wiadomości:
    35
    Docenione treści:
    2
    Potwierdzam występowanie problemu. Ostatnio otrzymałem sygnał od klientki korzystającej
    z MacOS, wcześniej problem miał ktoś pod Windows - nie znam wersji.
     
  5. salaryman

    salaryman Stały bywalec

    Wiadomości:
    35
    Docenione treści:
    2
    Dziś kolejna osoba zgłosiła problem. Nie można wpisać kodu pocztowego - brak dalszych szczegółów.
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @LLukasz walidator kodu pocztowego można usunąć w pliku tpl basket/address.tpl.
    Edytujemy powyższy plik i wklejamy wartość z poniższego pliku (podmieniamy treść).
     

    Załączone pliki:

    salaryman i Monika lubią to.
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Aktualizacja poprawiająca walidator jest już wdrażana :)
     
  8. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    kod pocztowy, a raczej jego walidator należy też skasować w register.tpl
     
    LukaszC lubi to.
  9. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Aktualizacja poprawiająca walidator, czyli 5.8.23 zostanie zainstalowana dla wszystkich naszych usług najpóźniej do piątku.
     
  10. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    i pewnie trzeba będzie przywrócić pliki do stanu poprzedniego aby aktualizacja zadziałała :)
    dodam, że musi być opcja zakupu przez klienta z za granicy
     
  11. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @TheL dokładnie należy przywrócić domyślne pliki.
     
  12. salaryman

    salaryman Stały bywalec

    Wiadomości:
    35
    Docenione treści:
    2
    Mogę prosić o zmodyfikowany register.tpl?

    Z góry dziekuję
     

Poleć forum znajomym