@kcieslak nie będziemy ukrywać, że w chwili wykonywania połączenia beta.home.pl pozostawała w fazie beta, tym samym konsultanci realizujący połączenia pod tym numerem telefonu stanowili małą grupę osób, które dodatkowo przechodziły kolejne procesy szkolenia. Od dziś na szczęście wszystko się zmienia, możesz dzwonić pod standardowy numer BOK. Oczywiście podział na grupy produktowe pozostaje bez zmian, dlatego w temacie obsługi panelu administracyjnego lub operacji w nim wykonywanych, możesz zostać przełączony do innej grupy. Mam nadzieję, że takie czasy się nie powtórzą.
@kcieslak - ja wykręcam lepsze czasy 1:20 no ale byłem przełączamy z 8 razy do odpowiedniego specjalisty @Grzesiek - ja na zgłoszenia "nie beta" czekam po 30-40 minut. Jest fatalnie. To też kontynuacja tematu "niskiej jakości".
@LorK Ja w zeszłym tygodniu czekałem 2 godziny 18 minut i dostałem info, że "Twój numer zapętlił się na naszej centralce". Chociaż w ten poniedziałek czekałem tylko ok 20 min. (tak trochę btw dziwne, że nie dostałem powiadomienia na maila, że odpowiedziałeś mi w temacie. Przez przypadek dzisiaj wszedłem aby opisać kolejny problem i to zauważyłem)
popsułeś pełny szacun... @Mariusz, @Grzesiek ja też nie dostaję emaili z forum. Coś się chyba popsuło.
@Mariusz, @Grzesiek ja też nie dostaję emaili z forum. Coś się chyba popsuło.[/QUOTE] u mnie już zaczęły działać powiadomienia o mailu