1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Dane do faktury

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika abc1, 22 Maj 2018.

  1. abc1

    abc1 Użytkownik

    Wiadomości:
    58
    Docenione treści:
    4
    Obecnie nieważne czy ktoś chce otrzymać fakturę czy nie, w zamówieniu pojawia się pole "Dane do faktury" i trzeba dociekać, czy dana osoba chce otrzymać fakturę na osobę prywatną, czy tylko paragon. Jak rozumiem ten problem trzeba rozwiązać samodzielnie poprzez dodanie dodatkowego pola w formularzu zamówienia?
    Nawet jeśli ktoś nie chce faktury nagłówek brzmi "Dane do faktury" więc proponuję zmianę jego nazwy na "Dane kupującego"/"Dane klienta".
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @abc1 jeśli chodzi o podsumowanie zamówienia można zmienić frazę językową tego nagłówka Konfiguracja->Ustawienia regionalne->Język
     
  3. abc1

    abc1 Użytkownik

    Wiadomości:
    58
    Docenione treści:
    4
    Przecież nie ma tam takiej frazy do wyboru.
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Możesz dokładnie określić o jakie miejsce chodzi ? Podane rozwiązanie można wykorzystać w podsumowaniu zamówienia.
     
  5. abc1

    abc1 Użytkownik

    Wiadomości:
    58
    Docenione treści:
    4
    Konfiguracja->Ustawienia regionalne->Język brak frazy "Dane do faktury".
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Konsultowałem sprawę z działem rozwoju aplikacji i sugestia została odrzucona.
     

Poleć forum znajomym