1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Odbiór osobisty - konfiguracja form dostawy

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Danuta N., 28 Kwiecień 2017.

  1. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
    Temat wydaje się prosty, a jednak coś źle się do niego zabieram :)

    Wprowadziłam do oferty nowe produkty. Można je odebrać tylko osobiście.
    Utworzyłam gabaryt "odbiór osobisty", w produkcie wybrałam ten gabaryt.

    Niestety po włożeniu do koszyka, wyświetla się również kurier.

    Jak mogę to zmienić, by w przypadku danego towaru wyświetlał się tylko odbiór osobisty?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Podaj mi proszę konkretny przykład produktu, który ma taką konfigurację. Być może posiadają jakiś element wspólny (dostawy) albo są tak pokręcone że zamiast się wykluczać wzajemnie się uzupełniają.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Danuta N. czy temat nadal jest aktualny? Jeśli tak, to podaj proszę więcej szczegółów, tak jak poprosił Grzesiek.
     
  4. Domi_DOMTECH

    Domi_DOMTECH Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Mam ten sam problem :) mam 3 formy dostawy (odbiór osobisty, kurier i wniesienie). I wszystko jest super, ale duże gabaryty powinny mieć doliczaną inną kwotę niż pozostały asortyment,

    np. wybiera ktoś lustro - wniesienie kosztuje 29 zł
    wybiera ktoś szafkę RTV - wniesienie kosztuje 29 zł
    ale jeśli wybiera ktoś szafę - wniesienie powinno kosztować 129 zł

    Mi jednak pojawiają się wszystkie opcje w koszyku, czyli odbiór osobisty, kurier i wniesienie za 29 zł i wniesienie za 129 zł, stąd oczywiste że klient wybierze opcję tańszą.

    Jak mogę sobie z tym poradzić?
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Domi_DOMTECH tutaj możesz ustawić koszt dostawy według wagi produktu np. od 0kg - 10 kg jest 29 zł a już od 10-20kg koszt zmienia się na 39 zł.
    Takie ustawienia wykonujemy w konfiguracji danej dostawy w sekcji "Koszt dostawy"
     
  6. sejfomania

    sejfomania Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Mam podobny problem. W ofercie posiadam produkty o różnych kosztach wysyłki (przy tej samej wadze). Częśc produktów wysyłanych jest bezpłatnie, a część odpłatnie. Posiadam dwa ustawienia: wysyłka darmowa do 30 kg, wysyłka płatna do 30 kg - oczywiście dla wybranych produktów. I teraz moje pytanie: jak ustawić aby przy produkcie z wysyłką płatną nie wyświetlał się komunikat o wysyłce darmowej. próbowałem robić to na gabarytach, ale nie idzie :(.
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @sejfomania aktualnie gabaryty działają dobrze, ale poza koszykami mieszanymi. Mogę zasugerować zmienić wagi produktów i do nich dopasować wagę wysyłki np. darmowej.
    Napisz mi proszę na PW następujące dane:
    - nazwa sklepu,
    - czy jest jakaś zależność przy tej darmowej dostawy do 30 kg np. można zakupić jakąś konkretną ilość produktów, a później wchodzi płatność płatna
     
  8. sejfomania

    sejfomania Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Z dodaniem gabarytów już sobie poradziłem. I pojawił się teraz inny problem. W kilku podkategoriach mam produkty o wadze do 30 kg i powyżej 30 kg. Przypisałem gabaryt (darmowa wysyłka) do produktu o wadze do 30 kg i jest OK tylko dla produktów do tej wagi. W tej samej podkategorii chciałbym dodać również gabaryt (darmowa wysyłka1) do produktów o wadze pow. 30 kg, jednak po przypisaniu do odpowiedniego produktu pojawia sie tylko wysyłka płatna. Strona www.sejf-szafanabron.pl (zakładka sejfy, klasa S1, koliber - tu sie z tym bawię).
     
  9. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    A nie łatwiej dodać 1 gabaryt z darmową dostawą i nie rozbijać tego na 2 osobne gabaryty?
    Rozbicie gabarytów na 2 grupy wiąże się ze zmianą opcji dostawy o uwzględnienie tego 2 gabarytu w edycji dostawy. Sprawdź, czy ta darmowa dostawa posiada dodany ten 2 gabaryt.
     
  10. sejfomania

    sejfomania Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Tu chodzi o koszty dostawy przy przesyłce pobraniowej. W jednej podkategorii mam dwa rodzaje produktów 1. do 30 kg; 2. powyżej 30 kg. Produkty 1 wysyłam przesyłką zwykłą o wartości 20 zł, a produkty 2 wysyłam przesyłką paletową o wartości 100 zł. Przy dodaniu jednego wspólnego gabaryty dla grupy 1 i 2 nie mogę osiągnąć rozbicia przesyłek na te dwie wartości (dlatego muszę mieć w jednej podkategorii dwa gabaryty). Chyba, że można to rozwiązać jakoś inaczej.
     

Poleć forum znajomym