1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE ustawienie płatności

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika sejfomania, 14 Czerwiec 2018.

  1. sejfomania

    sejfomania Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Witam. W jednym z typoszeregu produktów posiadam opcję dostawy w dwóch wariantach płatności: przelew i pobranie. I teraz chciałbym zrobić tak, że dostawa z płatnością "przelew" będzie darmowa (0 zł), a po wybraniu opcji pobranie będzie płatna np. 20 zł. Kombinowałem z ustawieniami KONFIGURACJA>>SPRZEDAŻ>>DOSTAWY. W zakładce "Dane podstawowe" zaznaczyłem "Przelew" i "Pobranie". Przy pobraniu wpisałem +20 zł. Przechodząc do zakładki "Koszty dostawy" w polu "Koszt" wpisuję "0". I myślałem, że tak jest dobrze. Ale niestety przy wyborze opcji płatności "Przelew" kwota 20 zł w ogóle nie wyświetla się. Zauważyłem, że kiedy wpiszę jakąkolwiek kwotę różną od "0" w "Koszt dostawy", to dopiero wtedy przy wyborze płatności "Przelew" pokazuje się kwota ustawiona wcześniej w zakładce "Dane podstawowe". Ja chcę jednak aby koszt dostawy przy płatności przelewem wynosił "0", a pobranie np. 20 zł. Jak to ustawić?
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @sejfomania sprawdź w Konfiguracja->Asortyment->Produkty czy masz włączoną opcję dodawania kosztów płatności przy darmowej dostawie.
     
  3. sejfomania

    sejfomania Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Nie miałem, już naprawiłem.
    Pozdrawiam.
     

Poleć forum znajomym