1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Nieprawidłowość przy naliczaniu promocji na usługę

Dyskusja w 'Hosting i domeny internetowe' rozpoczęta przez użytkownika LeoBullero, 1 Sierpień 2018.

  1. LeoBullero

    LeoBullero Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Planowaliśmy wykupić w Home.pl serwer Hosting Biznes na 3 lata w promocyjnej cenie 885,60 PLN. Niestety, najpierw zdecydowałem się na 14-dniowy okres testowy.

    Na klika dni przed końcem okresu próbnego chciałem opłacić serwer na wspomniany okres trzyletni. Nieoczekiwanie okazało się, że w panelu klienta opłata za przedłużenie hostingu na 3 lata jest wyższa o ponad 200 złotych od oferty na stronie głównej home.pl: system naliczał 1100 PLN zamiast 885,60 PLN.

    Zadzwoniłem w tej sprawie do BOK-u, konsultant obiecał naprawić błąd w ciągu kliku godzin.

    Następnego dnia nic się nie zmieniło i po kolejnym telefonie kolejny konsultant ponownie obiecał niezwłoczne "usunięcie niedogodności".

    Po trzech dniach czekania i kilku godzinach straconych na połączenia z infolinią, zdecydowaliśmy się na wykupienie serwera na 1 rok, a następnie rezygnację z usług home.pl.

    Cztery dni po zakończeniu okresu próbnego otrzymałem e-mail od Działu Obsługi Klienta z radosną wiadomością, że "Zweryfikowaliśmy zgłoszenie ws. opłaty za hosting" (błędna opłata wciąż pozostawała bez zmian).

    Podsumowując: Home.pl nie zaproponowało żadnego konstruktywnego rozwiązania, nie chciało nawet przedłużyć próbnego okresu hostingu do momentu, kiedy będzie możliwe opłacenie go za prawidłowo naliczoną kwotę. Kolejni konsultanci przyjmowali zgłoszenie i na tym się kończyło. Nikt nawet nie zdobył się na zdawkowe słowo "przepraszam". Jeżeli w ten sposób traktujecie klienta, którego próbujecie przekonać do skorzystania z Waszych usług, to strach pomyśleć, co będzie dalej!

    Pozwalam sobie opisać całą sytuację na Waszym forum, bo wydaje się ona dosyć kuriozalna.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Forum ma charakter forum technicznego, rozwiązaniem w/w sprawy zajmuje się Biuro Obsługi Klienta. Jeśli temat promocyjnej oferty jest nadal aktualny, potrzebowałbym jakiś numer zgłoszenia lub nazwę usługi której problem dotyczył. Na tej podstawie będę mógł sprawdzić na czym dokładnie polegał problem i dlaczego doszło do takiej różnicy w cenie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to cena netto/brutto - 1088,55 zł oraz to że promocja została prawidłowo nabita (powinna być widoczna na etapie zamawiania) a źle przeliczona w systemie płatności. Zgaduję. Dlatego jeśli jesteś zainteresowany wyjaśnieniem tej sprawy, potrzebuję więcej informacji na PRIV.

    Dziękujemy za zwrócenie uwagi, po ustaleniu szczegółów przekażę temat do Nadzoru Jakości do sprawdzenia dodatkowo.
     
  3. LeoBullero

    LeoBullero Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Dziękuję za odpowiedź. Numeru zgłoszenia żadnego nie dostałem, choć w sumie wykonałem do Was dwa telefony w tej sprawie oraz otrzymałem 5 dni później e-mail od info@home.pl. Chodziło o serwer Hosting Biznes na okres 3 lat - w panelu klienta była cena najwyraźniej nieuwzględniająca promocji. Mogę podać daty oraz numery telefonów, z których dzwoniłem: podobno "w trosce o najwyższą jakość usług" nagrywacie wszystkie rozmowy.

    Temat jest o tyle nieaktualny, że firma, którą reprezentuję, zraziła się do home.pl. Natomiast inny mój klient w tym samym czasie uzyskał właściwą, czyli promocyjną cenę za ten sam serwer na 3 lata, ale kosztowało go to sporo czasu i nerwów (kilkukrotne telefony i prawie dwugodzinny czat z konsultantem).

    Zaskakująca jest niemoc Waszych konsultantów w takich sytuacjach oraz brak propozycji jakiegoś rozwiązania, poza formułkami bez pokrycia, typu "niedogodność zostanie usunięta w ciągu kilku godzin".
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Podaj ten dane na PW jeśli oczywiście masz czas i chęci, podeśle to niezwłocznie do Nadzoru Jakości. Skoro jest klient zrezygnował, inny zarejestrował, to może także uzyskasz jakieś nazwy uslug (serwer, domene, login, adres e-mail kontaktowy). Trudno mi sobie wyobrazić co mogło pójść nie tak.
     

Poleć forum znajomym