Dzień dobry, Utworzyłem automatyczny e-mail który będzie powiadamiał klienta o porzuconym koszyku. Niestety ClikShop daje możliwość wysłania takiego maila dopiero 1 dzień po dodaniu produktów do koszyka. I tu moje pytanie. Co zrobić by istniała możliwość ustawienia takiego maila np. 1 godzinę po dodaniu produktów do koszyka?
@alek Click Shop oferuje 1 dzień no i pisząc wprost, takie jest minimum. Zgłoszę sugestię dot. możliwości dodania większego zakresu, np. godzinowego. FEEDBACK-1088 Patrząc na to z punktu widzenia klienta, oby to jednak nie było zbyt zniechęcające, dlatego, że klienci często zbierają koszyk przez dzień, dwa, czasami i godziny, więc może się okazać że Twój klient przez złożeniem zamówienia, dostanie np. 10 powiadomień.
Grzesiek ma rację. Obserwuję swoich klientów i bardzo często w wchodzą na moją stronę kilka do kilkunastu razy dziennie a zamówienie kompletują nawet do 3 dni. Wszystko zależy od branży ale jak ja bym dostawał co godzinę powiadomienie "twój koszyk czeka na ciebie" to bym się lekko wkurzył i pewnie szybko mejle że sklepu trafiły by do folderu spam.
O, a w jaki sposób można stworzyć taki e-mail? I jeszcze, żeby załączały się zdjęcia i ceny "porzuconych" produktów
Chciałem się dołączyć do pytania. Jak taki e-mail utworzyć ponieważ nie widzę takich opcji w panelu. Może ktoś ma już jakiś rozsądny szablon ze znacznikami który można wykorzystać ?
Z informacji jakie uzyskałem, temat został przekazany do programistów i z dużym prawdopodobieństwem zostanie wdrożony mechanizm zmiany czasu, np. na sugerowaną 1h. Temat przekazany, w trakcie realizacji. Jeśli zostanie wdrożony, pojawi się w komunikatach informujących o aktualizacji sklepu.
Panowie mam pytanie, chciałbym utworzyć automatyczny email do klienta który skontaktował się z moim sklepem przez opcje "zapytaj o produkt" lub "formularz kontaktowy" Coś na zasadzie jak macie w home.pl: Dzień dobry, Ten list został wysłany automatycznie. Dziękujemy za kontakt z home.pl. Postaramy się odpowiedzieć w możliwie najkrótszym czasie, prosimy o cierpliwość. Odpowiedź zostanie wysłana na adres blabla@bla.pl Zachęcamy również do korzystania z naszego centrum pomocy dostępnego pod adresem https://pomoc.home.pl -- Pozdrawiamy, Zespół home.pl w panelu clickshopa jest tylko kilka wzorów do wyboru ale nie ma tego konkretnego, a moim zdaniem jest on bardzo potrzebny bo utwierdza klienta w przekonaniu, że jego wiadomość została dostarczona i ktoś wkrótce odpowie na jego zapytanie. W szczególności jeśli wysyła zapytanie np. o cenę lub dostępność do kilku sklepów i dzięki takiemu potwierdzeniu wie do których sklepów już pisał. Dodatkowo nawet jeśli nie otrzyma odpowiedzi to dzwoniąc do sklepu może powiedzieć, że wysłał już zapytanie tego i tego dnia, proszę tutaj mam potwierdzenie
@czara możesz ustawić autoresponder na koncie email, które otrzymuje wiadomości ze sklepu. Można to wykonać z poziomu logowania na pocztę.
Ale taka opcja odpowie wszystkim którzy napiszą na email sklepowy a mi chodzi tylko na emaile z formularza kontaktowego lub zapytaj o produkt. Dokładnie tak jak jest w wysłaniu pytaniu z formularza w home.pl