1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Problem z koszykiem w zestawach

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika ziolowaapteka, 8 Sierpień 2018.

  1. ziolowaapteka

    ziolowaapteka Bywalec

    Wiadomości:
    18
    Docenione treści:
    4
    Jest następujący problem. Po dodaniu do koszyka zestawu i najechaniu na koszyk wyświetlają się wszystkie składniki zestawu z ceną 0 zł. Co gorsza klient może usuwać elementy zestawu, nie ma to wpływu na cenę, ale powoduje zamieszanie.

    upload_2018-8-8_9-4-31.png

    Błąd nie występuje tylko bezpośrednio po dodaniu zestawu do koszyka:

    upload_2018-8-8_9-7-39.png

    W każdej innej sytuacji, wyświetla się cała zawartość zestawu tak jak na pierwszym screenie.
     

    Załączone pliki:

  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Przekazaliśmy zgłoszenie do weryfikacji przez programistów. Proszę o cierpliwość.
     

Poleć forum znajomym