Właśnie zintegrowałam płatności z PayU, niestety mimo zrobienia wszystkiego zgodnie z instrukcją nie uaktualnia się status płatności. Wszelkie kody przekopiowane z ClickShopa do panelu PayU i nic . Na forum znalazłam podobne wątki rozwiązane ale na priv.
@MałgorzataK skontaktuj się bezpośrednio z PayU i poproś o logi transakcyjne (techniczne) i prześlij je poprzez panel.home.pl->centrum pomocy->wiadomości i komunikaty lub bezpośrednio do mnie na PW.
Podepnę się pod temat - chciałem sprawdzić czy działa u nas "payu raty" i "payu płacę później". Zrobiłem testowe zamówienie i po wybraniu payu mam tylko "zapłać teraz" - przelew online/karta/blik/przelew tradycyjny. Nie ma opcji rat, ani płacę później. Napisałem do Payu czy mamy to aktywne i napisali: Proszę zweryfikować po swojej stronie czy poprawna jest konfiguracja oprogramowania sklepowego. W naszym systemie kanały Raty PayU oraz Płacę Później dla sklepu ... są włączone i aktywne więc powinna być możliwość wyboru tych metod płatności. Jakieś sugestie?
Również podpinam się pod temat , na PAYU piszą, że Clickshop posiada gotowe rozwiązania do usług PAYU RATY I PŁACĘ PÓŹNIEJ . Niestety ich nie widzę
@MarcinK raty są dostępne od minimalnej kwoty 300 zł dopytaj się dla pewności jeszcze w samym PayU, czy na pewno dla Twojego konta raty zostały uruchomione.
Zgadza się - zakładka 'płacę później' pojawia się się od kwoty 100 zł, a raty pokazują się od 300 zł.