1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE waluta "wariantów" produktów

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika MateuszŁ, 3 Październik 2018.

  1. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Albo coś robię źle albo w sktypcie sklepu jest jakiś czeski błąd.

    Na wstępie: wprowadzam 2 język do sklepu (angielski), w którym walutą jest euro.
    Wartości produktów ładnie przeliczają się same ze złotówek na euro na podstawie kursu (który synchronizuje z NBP w zakładce języki itd).

    Problem pojawia się w momencie gdy do produktu chcę użyć "wariantu" który powinien modyfikować cenę produktu.
    Gdy zaznaczam wariant który zwiększa wartość produktu o 590 - to "czary mary" waluta zmienia się na PLN

    Problem nie występuje gdy dodaje nowy produkt od razu w Euro i projektuje warianty również w Euro,
    ale potrzebuję mieć walutę podstawową PLN bo nie będę codziennie aktualizował cen przy zmieniającym się kursie Euro...

    Tutaj zakładka w której występuje ten błąd https://smove.pl/en_US/smove-fbox-pro
    (czyściłem cache strony i przeglądarki, testy wykonywałem na chrome, firefox i iexplorer)

    Będę wdzięczny za wskazówki i pomoc.

    //update:

    Jestem już prawie pewny że to jakiś "bug w kodzie" związany chyba z ciasteczkami, bo gdy dodam produkt do koszyka i wrócę do zakupów to waluta działa prawidłowo tj zaznaczanie/odznaczanie ptaszków opcji nie zmienia waluty a dodaje i odejmuje prawidłową wartość...

    Tak więc pytanie do administratorów czy można liczyć na wdrożenie poprawki?
     
    Ostatnia modyfikacja: 3 Październik 2018
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @MateuszŁ wystawiłem zgłoszenie do weryfikacji ECOM-2496
    Proszę o cierpliwość.
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    MateuszŁ lubi to.
  4. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Dziękuję, już sprawdzam których modyfikacji nie wprowadziłem.
    Czy można u was odpłatnie zamówić aktualizację całej skórki (wszystkich plików TPL) do aktualnych wersji?

    update:
    rozpocząłem aktualizację plików i napotkałem pierwszy problem, w moim stylu (RWD) nie ma niektórych plików:
    np. styles/_skinVariables.less
    a skrypt nie pozwala na tworzenie nowych plików...
     
    Ostatnia modyfikacja: 8 Październik 2018
  5. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Witam ponownie...

    Niestety nie pomogło, zaktualizowałem wszystkie pliki (wspomniany przeze mnie wyżej plik pojawił się w indeksie - zapewne dopiero mi wskoczyła najnowsza aktualizacja).

    Ceny dalej wariują. Żeby się upewnić że to nie wina mojego kodu, założyłem nowy trialowy sklep w którym siłą rzeczy pliki są w najwyższej wersji. Efekt ten sam, zmiana cen wariantami rozwala walutę... (efekt dokładnie taki sam jak na moim sklepie - po wrzuceniu do koszyka wszystko gra i buczy).

    trialowy sklep w którym przetestowałem -> https://sklep5181103.homesklep.pl/testowy
    tutaj produkt "stockowy z szablonu który też coś źle wyświetla" -> https://sklep5181103.homesklep.pl/en_US/p/Pomidory/4

    @LukaszC - prośba o dalszą pomoc :)
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @MateuszŁ otwieram ponownie wątek i dokładnie jeszcze raz to sprawdzę. Przyznam, iż sprawdzałem to na zwykłej skórce RWD i działało poprawnie.
     
  7. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Polecam testować na przeglądarce w trybie incognito - bo gdy raz wrzucić produkt do koszyka i przejdziesz do "karty finalizacji zakupu" to przeglądarka trzyma ciasteczko i od tej pory wyświetla OK,
     
  8. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @MateuszŁ Twój sklep został właśnie zaktualizowany do wersji .33 i .32, które naprawiają kwestie związane z cenami, językami oraz wariantami. Daj znać, czy wszystko działa już poprawnie :)
     
    MateuszŁ lubi to.
  9. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Dziękuję, wygląda na to że wszystko jest OK
     

Poleć forum znajomym