Czy gdzieś na zapleczu sklepu mogę dokopać się do statystyk oglądalności bloga i konkretnych artykułów?
@PawelS @LukaszC jakieś planowane zmiany? Czy tylko przez GA wyciągać dane? @Trzy Marchewki na pewno jeśli masz konto podłączone do Google Analytics to informacje o statystykach uzyskasz bezpośrednio z analityki Google.
Myślę, że wygodniej byłoby mieć te statystyki w jednym miejscu, czyli prowadzę bloga, mam tu wszystkie artykuły no i widziałbym, czy ktoś to czyta czy też nie, jak często jest czytany konkretny artykuł). Każdy znalazłby jakieś zastosowanie dla takich statystyk. Podobnie jest ze sprzedawanymi produktami. W edycji produktu widzę ile razy był on wyświetlany i ile razy kupiony. Pomyślcie nad tym bo myślę, że warto mieć takie statystyki. W obecnym kształcie mamy narzędzie (blog), które pomaga w pozycjonowaniu ale to nie wszystko. Produkt wydaje się niepełny. PS. Nie matematyka a wręcz statystyka jest królową nauk.
Problem w tym, że wstawianie podstawowych informacji, zwykle skutkuje niedosytem. Ich rozbudowywanie, nowymi mechanizmami wobec których stawiane są oczekiwania, z kolei sprawdzenie tego przez GA, daje nieograniczone możliwości (zakładając że GA dają nieograniczone możliwości). W końcu w GA możesz wyciąć konkretne adresy, np. dla Bloga i posegregować statystyki, nie mówiąc o weryfikacji źródeł (sprawdzić czy wpisy lecą przez Google czy z wykopu), itp.. Sugestia z pewnością zostanie odczytana, ale GA dają tyle możliwości nawet w podstawowym widoku Zachowanie --> Przegląd. Sam przyznasz że to proste. Sugestię na pewno widzi Paweł, który będzie wiedział co z tym zrobić dalej. Natomiast ja zachęcam do GA, aby po prostu oszczędzić sobie czasu.
Takich elementów nie będzie wprowadzanych, jedyna możliwość to tylko wyciąganie informacji przy pomocy GA
Blog jest dodatkowym elementem, który może wpłynąć lepiej na pozycjonowanie i nie to główny element w sklepie internetowym. Tak jak @Grzesiek podpowiedział można w bardzo szybki sposób wyciągnąć takie informacje.