Jak w temacie. Przymierzam się do zmiany systemu sklepowego (z Click Shop). Czy z własnego doświadczenia możecie polecić coś godnego uwagi (płatnego)? Mile widziany sklep z obsługą poczty polskiej - odbiór w punkcie.
Ostatnim tchem z tlącą się nadzieją na odpowiedź, zadałem ostatnie pytanie o drobne zmiany. Jak i tego nie będzie można zrobić w sklepie za 1500 zł to migruje bo to bez sensu się męczyć i przepłacać tyle.
Dokładnie. Ja przerzucam się na Shoper (Home kupuje oprogramowanie sklepu od nich - Dreamcommerce S.A.) i odsprzedaje pod nazwą Click Shop. Różnica tylko i wyłącznie w cenie. Tam w pierwsze dwa lata wydam na sklep tyle, co tutaj w rok. Poza tym wszystkie sugestie i błędy zgłaszane tutaj (nowości w oprogramowaniu, nowe funkcje itp) tworzy najpierw Dreamcom. podsyła do Home, a oni wprowadzają je u nas... Zwyczajny reseller.
CO branża to inny system. Tutaj na temat technologii sprzedaży zarówno jeśli chodzi o sklep jak i o hotel. Dobre zarządzanie sklepem to podstawa. Gromadzenie danych powinno być robione starannie a przechowywanie ich tajne. Na taki system według mnie nie powinno się oszczędzać
To chyba naturalne że najlepszym systemem jest ten który dopasujesz do swojego oprogramowania magazynowego, systemu zamówień czy synchronizacji z odziałam. To jak się nazywa i co robi ma drugorzędne znaczenie.
Rozwój i aktualizacje oprogramowania w tej sytuacji są zbliżone, chociaż obie platformy traktowane są jako różne produkty. Decyduje o tym też mechanizm ich udostępniania, instalowania, itp.. Warto zwrócić uwagę także na portfolio firm i usługi uzupełniające, nie chcę chwalić się w imieniu firmy, ale na ten moment oferujemy wszystko co pozwoli każdemu przedsiębiorcy zacząć od prostej strony, a skończyć na prężnie działającej firmie, wspartej rozwiązaniami online. Dodatkowym aspektem są też warunki jakie możemy Ci zaproponować na starcie u wielu naszych partnerów. Oczywiście mam na myśli na starcie, bo tajemnicą nie jest, że bardzo łatwo i szybko można uzyskać lepsze ceny o ile też spełni się kolejne wymagania partnerów. No i ostatnia kwestia dot. ogólnie wyboru oprogramowania to sprawdzenie wielu platform. Cały czas rozmawiamy o gotowym produkcie, który jest rozwijany wg. konkretnego schematu. Jeśli dojrzałeś do tworzenia sklepu idealnego, to z pewnością jest to dobry moment na zamówienie takiego sklepu na wymiar. Ale i to nie jest takie proste, spójrzmy, oferujemy platformę eSklep w modelu SaaS, który praktycznie jest niezniszczalny i bezobsługowy. Jako administrator, jedyne czym się zajmujesz to sprzedażą, a do tego możesz kompletnie nie znać się na niczym co związane z IT, aby ten sklep prowadzić. Budowanie sklepu na wymiar to często związanie się z autorami oprogramowania na lata, długie lata, pełne aktualizacji, ochrony i kolejnych modyfikacji, nie zawsze wprowadzanych TANIO i GLOBALNIE. Coś za coś. Czy więc 1200 zł za sklep internetowy i spokój w skali roku to dużo? Pomijam prowizje dla partnerów.
Mnie się wydaje ze 1200zł to nie jest jakaś wygórowana cena jednak nie da się dzięki temu osiągnąć piękny i dizajnerki layout. Trzeba liznąć troszkę programowania html css i.t.p. aby dostosować platformę do swoich potrzeb. Ci niedouczeni muszą płacić albo wynajmować innych do pracy nad stroną. Miałem już kilka platform sklepowych i właściwie wszystkie są tak samo nieudolne. Jak samemu się pewnych rzeczy nie przystosuje to zawsze coś będzie nie tak. Jeszcze się taki nie urodził co każdemu dogodził. Jednocześnie twierdzę iż nie ma sensu klękać na kolana przed tymi co krzyczą "dajcie mi to bo bez tej funkcji ide do konkurencji". Droga wolna. Pozdrawiam.
Prywatnie, chętnie dokonuję zakupów online i często sprawdzam nowe sklepy, natrafiam na ogrom różnych kombinacji i mechanizmów. Na ile czas pozwala, nadal chętnie także konfiguruję nasz eSklep i szczerze, oczywiście szanując zdanie osób które nie zgodzą się ze mną, bardzo dużo rozwiązań istnieje, wystarczy je tylko skonfigurować lub/i zmienić nieco podejście. A więc nie wychodzić od tego co chcę mieć, tylko co posiadam i jak mogę to wykorzystać. To jest, tak mi się wydaje, jeden z powodów dla których idąc do agencji i zderzając się z ceną końcową sklepu szytego na miarę, Klienci rezygnują. Ebiznes miał być tani a tu takie ceny? No tak. Ale jeśli rozwiązanie jest szyte na miarę... a tymczasem można zrezygnować z czegoś, wykorzystać gotowe rozwiązanie. Osobnym tematem jest też to, że w kontekście usprawniania procesów zakupowych, prezentacji towaru i dostępu do informacji o produkcie, eSklep od home.pl spełnia wszystkie potrzeby przedsiębiorcy. Nie raz także tu na forum pojawiały się sugestie, które nie miały praktycznego uzasadnienia, np. zalewanie klienta milionem popupów, zamiast jednego widocznego i dobrze przygotowanego banera z informacją o promocji, itp. Może napisz coś więcej o Twoich oczekiwaniach dot. platformy sklepu?
No ja tez sie mecze z tym sklepem glownie dlatego ze zaplacilem za styl graficzny i wiekszosc problemow sobie rozwiazalem uzywajac baselinkera. Interface w clickshopie to dramat. Brak w nim tez podstawowych integracji. Mam inny sklep na selly i jest duzo lepszy ale znacznie drozszy. Ja nastepny sklep na 100% postawie na shoplo. Maja mnóstwo integracji i slyszalem wiele pozytywnych opini. Moim zdaniem pakowanie sie w shoper przy znajomosci jak wyglada interface clicksopu to nonsens.
bellita To zależy od wymagań i od tego gdzie masz magazyn główny, ile kont zewnętrznych np Allegro. Wyobraź sobie że ja sprzedaje na Amazonie, Ebay, Emag, Arenie, Allegro 12 kont, Sklep internetowy. To oczywiste że nie da się tego spiąć jednym sklepem w całość i mieć automatyczną kontrolę stanów cen oraz powiadomień email generowania etykiet. Większość firm używa ostatecznie baselinkera. Do tego program magazynowy który synchronizuje wszystko. jest to możliwe i bezproblemowe. Jak ktoś pyta się jaki sklep jest najlepszy to jest to co najmniej dla mnie zabawne bo i tak samej sprzedaży nie prowadzi się ze sklepu a przynajmniej ja nikogo takiego nie znam bo to jest zbyt problematyczne i czasochłonne.
@papux Zgadza sie ale jak ktos ma tylko sklep to opieranie sie na clickshop w ktorym jest problem nawet z integracja z kurierami jest dosc karkolomne. Przy okazji chcialem zapytac w jaki sposob zarzadzasz magazynem? Tez sprzedaje w wielu kanalach i mi sie rozjezdza magazyn bo czesc stanow akualizowana jest recznie. Ja zamierzam użyć ILUO bo jest integracja a clickshop i juz niedlugo bedzie integracja z baselinkerem