Rozpoczęłam tłumaczenie sklepu na język angielski. To co sama ręcznie zrobiłam (np. strony informacyjne, kategorie i produkty) działa jak należy, jednak automatyczne tłumaczenia fraz interface'a nie działają i nadal są w jęz. polskim. Co może być tego przyczyną?
@Batlit prześlij proszę w PW nazwę swojego sklepu, chciałbym dokładniej się temu przyjrzeć. Generalnie przy uruchamianiu drugiej wersji językowej sklepu, należy uaktywnić dany język w KONFIGURACJA -> USTAWIENIA REGIONALNE -> JĘZYKI (angielskie frazy są już przetłumaczone), potem przełączając się na dany język (poprzez wcześniej dodany moduł "język") powinien interfejs zostać od razu przetłumaczony.
@Batlit już sobie poradziła - jak ktoś będzie potrzebował pliku z frazami w j. angielskim, w załączniku będzie on dostępny na przyszłość.
Nieprawda. Tłumaczenia menu nie działają i wykryłam to gdzieś w okolicy lipca. Od tego czasu nad tym pracujecie i prosicie mnie o cierpliwość tlye, że mamy listopad a ja tracę klientów. Tłumaczenia menu działają tylko jak ktoś przełączy sobie widok na wersję na komputer, RWD jest ewidentnie spierniczone. Ja już cieprliwości nie mam po kolejnych maila klientow z Niemiec, którzy nie dają rady z polskim...
Witam, ale koleżanka w lutym o tym pisała, to jak długo jeszcze czekać? Pytam szczerze bo jesli nie, przenosze sie gdzie indziej.