1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Zmiana języka

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Batlit, 8 Luty 2018.

  1. Batlit

    Batlit Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Rozpoczęłam tłumaczenie sklepu na język angielski. To co sama ręcznie zrobiłam (np. strony informacyjne, kategorie i produkty) działa jak należy, jednak automatyczne tłumaczenia fraz interface'a nie działają i nadal są w jęz. polskim. Co może być tego przyczyną?
     
  2. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @Batlit prześlij proszę w PW nazwę swojego sklepu, chciałbym dokładniej się temu przyjrzeć.
    Generalnie przy uruchamianiu drugiej wersji językowej sklepu, należy uaktywnić dany język w KONFIGURACJA -> USTAWIENIA REGIONALNE -> JĘZYKI (angielskie frazy są już przetłumaczone), potem przełączając się na dany język (poprzez wcześniej dodany moduł "język") powinien interfejs zostać od razu przetłumaczony.
     
  3. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @Batlit już sobie poradziła :) - jak ktoś będzie potrzebował pliku z frazami w j. angielskim, w załączniku będzie on dostępny na przyszłość.
     

    Załączone pliki:

  4. Olabela

    Olabela Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    1
    Nieprawda. Tłumaczenia menu nie działają i wykryłam to gdzieś w okolicy lipca. Od tego czasu nad tym pracujecie i prosicie mnie o cierpliwość tlye, że mamy listopad a ja tracę klientów. Tłumaczenia menu działają tylko jak ktoś przełączy sobie widok na wersję na komputer, RWD jest ewidentnie spierniczone. Ja już cieprliwości nie mam po kolejnych maila klientow z Niemiec, którzy nie dają rady z polskim...
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Dział rozwoju aplikacji pracuje nad wprowadzeniem poprawki do mobilnej wersji menu.
     
  6. Olabela

    Olabela Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    1
    Witam, ale koleżanka w lutym o tym pisała, to jak długo jeszcze czekać? Pytam szczerze bo jesli nie, przenosze sie gdzie indziej.
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Olabela wątek dotyczył fraz językowych, a nie menu na urządzeniach mobilnych
     

Poleć forum znajomym