1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE dostawa i płatność za produkt

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika MateuszŁ, 10 Grudzień 2018.

  1. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Gdy ustawiam metody płatnicze do różnych rodzajów płatności, np kurier DHL, poczta polska, odbiór osobisty
    to mam możliwość w Konfiguracja >> sprzedaż >> dostawy dopisać np. prowizję 1,5% którą dolicza sobie pośrednik PayU.

    Gdy wykonuję to samo w opcji płatności "odbiór osobisty" czyli przy przedpłacie i odbiorze osobistym, to te procenty prowizji się nie pojawiają, Przy produktach gdzie ceny są powyżej 15tyś zł i tak muszę pobierać płatność przelewem, więc większość osób tak robi - część z nich zamiast klasycznym przelewem woli zapłacić PayU
    - gdyby działało to tak jak w pozostałych przypadkach i doliczało marżę pośrednika było by OK, ale tak nie jest,
    Po kilku płatnościach zorientowałem się że na każdej transakcji tracę dodatkowe kilka stówek, na razie wyłączyłem wszystkie opcje płatności poza klasycznym przelewem i gotówką w tej formie dostawy.

    Czy coś źle ustawiam czy skrypt źle działa?
    edit:
    przetestowałem to również na świeżym nowym sklepie i też nie działa (więc to nie jest wina zmodyfikowanych plików tpl itd)
     
    Ostatnia modyfikacja: 10 Grudzień 2018
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @LukaszC @PawelS sprawdziłem i faktycznie wygląda na to że odbiór osobisty nie dolicza wartości % chociaż w każdym przypadku pobierana jest ona od wartości zamówienia a nie ceny dostawy.
     
  3. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    pobieranie procentów od wartości zamówienia działa prawidłowo (bo tak pobiera prowizje również pośrednik), jedyny problem to brak doliczania tych % przy odbiorze osobistym
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @MateuszŁ sprawdź czy masz ustawione w Konfiguracja->Asortyment->Produkty w sekcji Dostawy zaznaczony checkbox "dodaj koszty płatności pomimo darmowej dostawy".
     
    MateuszŁ lubi to.
  5. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Super! pięknie dziękuje - teraz działa jak należy :)
     

Poleć forum znajomym