Chcielibyśmy rozdawać kody rabatowe za zapisanie się do newslettera. Kod będzie miał ważność - powiedzmy 2 tygodnie. Czy jest możliwość zrobienia tego w sposób jak najbardziej automatyczny?
Przekazałem zgłoszenie do weryfikacji, gdyż sam sklep w tym zakresie nie da Ci konkretnego rozwiązania typu: zapis + generator + wysyłka kuponu Możesz to zrobić na dwa sposoby, zebrać wszystkich subskrybentów i wysłać im kod rabatowy, ale wtedy niektórzy będą chwilę czekali na niego, możesz też utworzyć program lojalnościowy, gdzie za zapisanie się do newslettera, klient dostaje np. punkty, które od razu może wymienić na produkt lub uzyskać za te punkty zniżkę. Daj mi czas do jutra, powinienem wiedzieć coś więcej.
Mam informację, jak pisałem wyżej, ręcznie, ręcznie, ręcznie lub program lojalnościowy. To o co pytasz pojawi się, ale daty Ci nie podam. Jeśli oczekujesz rozwiązania na już, to skorzystaj z porady wyżej, jeśli uruchomienie sklepu lub promocji to kwestia miesięcy... czekaj. Automatyzacja tego procesu potrwa i możliwe, że zbiegnie się z automatyzacją wysyłki produktów cyfrowych, np. kodów do gier itp. dlatego nie jest to temat który szybko zamkniemy. Więcej o w/w tematach w dokumentacji: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-skonfigurowac-program-lojalnosciowy-w-sklepie/ https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/do-czego-sluzy-opcja-marketing-program-lojalnosciowy/ https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-dodac-kupon-rabatowy/
A, czy jest możliwośc podania jakiegoś przybliżonego terminu? Lipiec?, Sierpień, Grudzień? Druga połowa 2016?
Takich informacji nie posiadamy, ale wszystkie sugestie dot. sklepu i innych usług są pilnie zbierane i weryfikowane. W przypadku sklepu aktualizacje wypadają co około 1-2 miesiące. Opiekunowie projektu przekazali mi informacje, że sugestia została zgłoszona więc czekamy tylko na wdrożenie. Jeszcze raz podkreślam, że aktualizacje sklepu wykonywane są zawsze globalnie. Dlatego proces wdrożenia niektórych elementów trwa dłużej, niż np. w przypadku sklepów tworzonych na zamówienie. Ważne jest przetestowanie rozwiązania w różnych środowiskach, tak aby spełniało swoje zadanie i nie kolidowało z modyfikacjami wprowadzanymi np. przez użytkowników.
@Drzon @MagdaM poprosiłem o sprawdzenie statusu zgłoszenia przez zespół specjalistów ds. Click Shop. Proszę o cierpliwość, wrócę tutaj do tematu na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne. Numer sprawy to: ECOM-145
Temat jest nam bardzo dobrze znany, ponagliłem już kogo trzeba, zgłoszenie jest przez nas monitorowane. Poinformuję tutaj na forum, gdy będziemy wiedzieć coś więcej.
@LukaszC stary temat. Pchaliśmy go i pchaliśmy do przodu, ale czy coś z tego wyszło? A może jakieś rozwiązanie alternatywne?
Niestety narazie nie mam informacji o wdrożeniu automatycznego rozwiązania dodawania kuponów rabatowych za zapisanie się do newslettera, obejściem jedynym jest dodawnie ręczne takiego kuponu.