1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Błąd drugiego etapu składania zamówienia

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Darkas, 18 Grudzień 2018.

  1. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    5
    Witam,
    Klienci masowo zgłaszają błąd przy próbie opłacenia zamówienia. Proszę o szybko interwencję. Błąd występuje za każdym razem. Przypominam, że mamy okres przedświąteczny. Może trzeba pomyśleć o nie wdrażaniu żadnych aktualizacji w takich momentach.

    edit-
    to już 7 godzina bez możliwości składania zamówień przez klientów. Nie ma się co wyżywać na ludziach z infolinii, ale mam nadzieję ,że osoba odpowiedzialna za termin wydania tej poprawki zmieni stanowisko na mniej odpowiedzialne. Nie wydaje się aktualizacji w szczycie sezonu tak samo jak nie wypuszcza się łatek w piątek wieczorem jak programiści nie pracują w weekendy (to przykład z innej firmy). Dramat i zupełny brak profesjonalizmu.

    Błąd systemu


    Aplikacja spowodowała błąd i nie może kontynuować. Spróbuj ponownie za chwilę.

    < Powróć do poprzedniej strony
    Nie panikuj!

    Ten błąd może być spowodowany problemami technicznymi lub infrastrukturalnymi, na przykład chwilowym brakiem połączenia z bazą danych. Przepraszamy za wszelkie niedogodności tym spowodowane.

    Spróbuj wejść na tę stronę ponownie za jakiś czas.

    Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z administratorem sklepu.
     
    Ostatnia modyfikacja: 18 Grudzień 2018
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @LukaszC @PawelS

    @Darkas na Infolinii dostępny jest temat rozmowy Sklep internetowy, którego wybranie od razu powoduje połączenie z zespołem ecommerce. Jeśli widzisz taki problem, proszę, zgłaszaj to najszybszym kanałem komunikacji.
     
  3. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    5
    Od razu zgłoszone było. Już wtedy dostałem info że sprawa znana ... 9 godzina mija. Straty liczymy już w tysiącach ... Oczywiście regulamin tak skonstruowany ,że Home umywa rączki. Sorry za to "wiadro pomyj" ale należy im(jemu) się za tą porażkę roku.
    -
    Ta zmiana kolorków była aż taka ważna ? Zresztą i to się nawet nie udało bo logo po aktualizacji dalej clickshop zamiast esklep. Tak sprawdzam znane mi sklepy postawione na clicksh... o przepraszam esklepie to widzę, że nie wszystkie zaliczyły awarię ... farciarze :(


    Awaria usunięta - ponad 10 godzin po wykryciu ... good job
    "jak chcesz dobrze i szybko, nie będzie tanio ...
    jak chcesz tanio i dobrze, nie będzie szybko ...
    jak chcesz szybko i tanio, nie będzie dobrze"
     
    Ostatnia modyfikacja: 18 Grudzień 2018
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Darkas mogę jedynie przeprosić za powstałą niedogodność miała ona charakter incydentalny. Nasi administratorzy dokonali wszelkich starań aby niedogodność została poprawiona tak szybko jak to było tylko możliwe.
     
  5. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    5
    Nie no przecież to nie Twoja wina. Domyślam się ,że nikt nie siedział i nie oglądał netflixa tylko próbowali jak najszybciej naprawić. Tak jak wspomniałem mam żal do osoby która zadecydowała o terminie wypuszczania update, ponieważ uważam to za duży błąd. Tak czy siak straty są ogromne, bo kampanii reklamowych np. na ceneo nie da się zatrzymać w 2 minuty i nie dość że przekierowania kosztowały to jeszcze nie prowadziły do konwersji. Pewnie mogę złożyć reklamacje i dostane rekompensatę 2,5 :D
     
  6. jacek_lodz

    jacek_lodz Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    0

    Załączone pliki:

    • c1.jpg
      c1.jpg
      Rozmiar pliku:
      59,1 KB
      Wyświetleń:
      366
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    niedogodność została już globalnie naprawiona przez naszych administratorach wczoraj.
     

Poleć forum znajomym