Witam serdecznie. Postanowiłem napisać na Forum, bowiem zgłaszane wiadomości przez panel administratora pozostają niestety bez wiadomości.. Sprawa jest następująca: 1. Wykupiłem subskrypcję homeSSL we wrześniu 2018 o ID 5172616 2. Wygenerowałem plik .cert 3. Wykupiłem hosting Biznes w październiku 2018, id subskrypcji 5172611 4. Po zalogowaniu się na nowy panel administratora, nie było już możliwym przejście do starego panelu, w którym certyfikat ssl był widoczny 5. W panelu administratora: - brak zakładki SSL - w zarządzaniu serwerem www - certyfikaty ssl - brak możliwości aktywowania czegokolwiek, komunikat: Brak dostępnych certyfikatów SSL 6. Minęły już ponad trzy miesiące, w którym czekałem aż Home przywróci SSL do nowego panelu lub odpowie na wiadomości wysyłane z panelu admina Prosiłbym o ingerencję w tej sprawie.
@dubwar posiadasz może jakiś numer zgłoszenia? Generalnie instalacje wykonujemy po naszej stronie. Bez autoryzacji nie zajrzę w Twoją korespondencję na ten moment, dlatego mam dla Ciebie najlepszą propozycję: zadzwoń do nas jutro. To jest temat do wyjaśnienia od ręki, aż trudno mi uwierzyć, że ciągnie się 3 miesiące.
Witam serdecznie, temat rozwiązany przy udziale pracowników BOK. Dziękuję za zainteresowanie się tematem. Pozdrawiam.