@LukaszC rzucisz okiem? @zhekaxxs poczekaj na kontakt ze strony zespołu ecommerce. Jeśli będzie wymagana autoryzacja poinformujemy Cię o tym. Czy dokonywałeś jakiś zmian w ustawieniach aplikacji w ostatnim czasie?
@zhekaxxs bez adresu sklepu internetowego lub jego numeru niewiele mogę powiedzieć. Sugeruję jednak sprawdzić, czy masz zainstalowaną aplikację o nazwie Homebiuro, która jest aktualnym integratorem z programem eKsięgowość. Integracja w Konfiguracja->Sprzedaż->Faktury została już wyłączona z wsparcia programistycznego.
Sklep dushkacosmetics.pl Aplikację mam, w ustawieniach sklepu jest automatyczne wystawienie faktury VAT po zmianie statusu zamówienia na "wysłane". Proszę o sprawdzenie co się stało.
Sprawdź czy na pewno nie masz podwójnej integracji z homebiuro w ustawieniach Konfiguracja->Sprzedaż->Faktury opcja fakturowanie zewnętrze powinna być odznaczona.
Nie działa. W sprzedaży to jest automatyczne fakturowanie po składaniu zamówienia. W naszym przypadku wystawiamy fakturę VAT już po wysyłce. Czyli jak będzie status "przesyłka wysłana". Do 12 lutego wszystko pracowało. Teraz już nie. Wyłączyłem integrację w Konfiguracja->Sprzedaż->Faktury, nadal nie pracuje. Wczoraj nawet próbowałem odinstalować i znów zainstalować aplikację. Nie wiem w czym jest problem. Ale naprawdę potrzebuję pilnej pomocy, ponieważ to są faktury VAT i muszą być generowane przy każdej wysyłce towaru.