1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Esklep + faktury Home Biuro

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika zhekaxxs, 15 Luty 2019.

  1. zhekaxxs

    zhekaxxs Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    2
    Od 13 lutego przestali automatycznie generować się Faktury VAT. Proszę o pomoc.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @LukaszC rzucisz okiem? @zhekaxxs poczekaj na kontakt ze strony zespołu ecommerce. Jeśli będzie wymagana autoryzacja poinformujemy Cię o tym. Czy dokonywałeś jakiś zmian w ustawieniach aplikacji w ostatnim czasie?
     
  3. zhekaxxs

    zhekaxxs Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    2
    Właśnie nic nie robiłem, dla tego jestem zdziwiony dla czego tak się stało.
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @zhekaxxs bez adresu sklepu internetowego lub jego numeru niewiele mogę powiedzieć. Sugeruję jednak sprawdzić, czy masz zainstalowaną aplikację o nazwie Homebiuro, która jest aktualnym integratorem z programem eKsięgowość. Integracja w Konfiguracja->Sprzedaż->Faktury została już wyłączona z wsparcia programistycznego.
     
  5. zhekaxxs

    zhekaxxs Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    2
    Sklep dushkacosmetics.pl
    Aplikację mam, w ustawieniach sklepu jest automatyczne wystawienie faktury VAT po zmianie statusu zamówienia na "wysłane".
    Proszę o sprawdzenie co się stało.
     
  6. zhekaxxs

    zhekaxxs Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    2
    Czy udało się sprawdzić co się stało?
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Sprawdź czy na pewno nie masz podwójnej integracji z homebiuro w ustawieniach Konfiguracja->Sprzedaż->Faktury opcja fakturowanie zewnętrze powinna być odznaczona.
     
  8. zhekaxxs

    zhekaxxs Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    2
    Nie działa. W sprzedaży to jest automatyczne fakturowanie po składaniu zamówienia. W naszym przypadku wystawiamy fakturę VAT już po wysyłce. Czyli jak będzie status "przesyłka wysłana". Do 12 lutego wszystko pracowało. Teraz już nie.
    Wyłączyłem integrację w Konfiguracja->Sprzedaż->Faktury, nadal nie pracuje.
    Wczoraj nawet próbowałem odinstalować i znów zainstalować aplikację.
    Nie wiem w czym jest problem. Ale naprawdę potrzebuję pilnej pomocy, ponieważ to są faktury VAT i muszą być generowane przy każdej wysyłce towaru.
     

Poleć forum znajomym