1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Prośba o pomoc WordPress + WooCommerce przestało synchronizować dane

Dyskusja w 'Hosting i domeny internetowe' rozpoczęta przez użytkownika Jager, 10 Marzec 2019.

  1. Jager

    Jager Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam!

    Używam WordPressa z pluginem WooCommerce do małego sklepu internetowego z koszulkami, do obsługi projektów używam Printful, jednak od pewnego czasu nie mogę zsynchronizować żadnego nowego projektu ponieważ na Printful dostaję taki oto błąd:

    Wcześniej bez problemu synchronizowało mi projekty z większą ilością wariantów, po kontakcie z Printful odsyłają mnie do hostingu, ponieważ u nich wszystko wydaję się ok.

    Pytam jako kompletny nowicjusz w tych sprawach i byłbym bardzo wdzięczny za podsunięcie jakiś rozwiązań ponieważ nie jestem w stanie aktualnie nic na stronkę dodać z tego powodu.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @LukaszC czy jesteś w stanie coś podpowiedzieć w tym temacie? Wiem że to WP i nie Wasz produkt ale może jakieś doświadczenie branżowe?
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Wygląda na to że Printful otrzymywał timeout'a skontaktu się z naszą infolinią w celu sprawdzenia logów serwera.
     

Poleć forum znajomym