1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Przeprowadzka starych sklepów na nowy serwer - problem z pocztą!

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika tooomasz, 21 Marzec 2019.

  1. tooomasz

    tooomasz Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Przeprowadzona została przeprowadzka naszego sklepu kapielowy.pl na nowy serwer. Wszystko ok, tylko nie działa nam poczta sklepowa, a dokładniej mamy problem z SMTP:

    1. Z komputerów (m.in. Microsoft Outlook 2007) nie możemy w ogóle wysłać żadnej poczty poprzez konto sklepowe, nie ważne jak manewruję ustawieniami w programie - porty i zabezpieczenia). Przed przeprowadzką wszystko było ok!

    2. W panelu sklepu Konfiguracja>Ustawienia podstawowe>Ustawienia email nie można skonfigurować ustawień SMTP, panel ciągle zgłasza błąd wprowadzonych danych. Wpisuję nazwę serwera kapielowy.pl jak również adres nowego serwera sklep5431738.homesklep.pl. W przypadku domeny kapielowy.pl konfiguracja z SSL (465) jak i bez (587) równiez nie zostaje przyjęta. Jako email i użytkownika podaję pełny adres email. Hasło oczywiście prawidłowe (sprawdzone przez zalogowanie przez poczta.home.pl).

    W związku z powyższym, nie otrzymujemy informacji o nowych zamówieniach. Nie wiem też, czy klienci dostają nasze maile!

    Dodatkowo, po rozpoczęciu czatu, opisałem problem konsultantowi, otrzymał on moją wypowiedź i bezczelnie rozłączył rozmowę. Kolejne próby uruchomienia czatu kończą się błędem "Nasi konsultanci są chwilowo niedostępni." WTF home??? Mamy wykupioną pomoc premium!

    Jak mamy funkcjonować? Nie zależy wam na zadowolonych klientach? Jeśli dostaniemy negatywne opinie o sklepie przez home.pl za nierealizowanie zamówień to co? Wasze niesprawdzone wcześniej działania przynoszą nam sprzedawcom straty. A co raz więcej niestety wtop ze strony home.pl!
     
  2. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Jako adres serwera musisz podać adres hosta, który obsługuje pocztę w Twojej domenie. Domena i adres w domenie homesklep.pl nie obsługują Twojej poczty - szczególny przypadek kiedy domena jest przekierowana na inny serwer, a poczta jest jeszcze na innym.
    Sprawdziłem sobie poleceniem host i Twoim adresem jest serwera poczty powinien być: sklep1449720.home.pl. Sprawdź.
     
    LukaszC lubi to.
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @tooomasz tak jak @casar opisał przy przejściu na nową platformę ustawiany jest inny adres IP dla domeny dlatego serwer SMTP/ POP3/ IMAP wykorzystujemy adres hosta widoczny w panel.home.pl (jest to nazwa usługi Click Shop).
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @tooomasz czy udało się rozwiązać niedogodność ?
     
  5. e-swiece

    e-swiece Nowicjusz

    Wiadomości:
    24
    Docenione treści:
    2
    Dzis zaobserwowalam ten sam problem na obu moich sklepach. Pomozecie? Jak sprawdzic te nowe ustawienia?
     
  6. machum93

    machum93 Znawca

    Wiadomości:
    225
    Docenione treści:
    28
    @e-swiece
    Na profilowym masz 2 adresy e-swiece.pl oraz e-dewocjonalia.eu obstawiam, że to Twoje sklepu dlatego dla tych adresów nazwa serwera SMTP/IMAP/POP3 wygląda następująco:
    e-swiece.pl -> e-swiece.home.pl
    e-dewocjonalia.eu -> e-dewocjonalia.home.pl

    Dodatkowo z rekordów domeny dla obu adresów mogę zasugerować skontaktować się z obsługą home.pl w celu poprawienia wpisu SPF, ponieważ podany w nim adres IP nie jest od serwera pocztowego ani od sklepu internetowego.
     

Poleć forum znajomym