1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Przenoszenie esklepów na nową platformę.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika doohoo, 14 Kwiecień 2019.

  1. doohoo

    doohoo Bystrzak

    Wiadomości:
    65
    Docenione treści:
    1
    Co to za zmiany idą. W jakich godzinach bedą przenosiny i jakie zagrożenia mogą byc z tym związane. Czy już czesc sklepów byla przenoszona ?
    Dostalem taką wiadomość:

    16.04.2019 r. będziemy przeprowadzać proces przenoszenia eSklepów na nową platformę technologiczną. Dzięki temu uzyskasz:
    ✓ wydajniejsze serwery - dzięki temu Twój sklep będzie działał szybciej zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów;✓ natychmiastowy dostęp do aktualizacji i najnowszych funkcji;✓ jeszcze większe bezpieczeństwo i stabilność sklepu dzięki zaawansowanej technologii;✓ dostęp w panelu sklepu do nowej usługi eSklep Ads, która pozwoli skutecznie reklamować Twoje produkty w wyszukiwarce Google;✓ możliwość skorzystania z jeszcze większej liczby innowacyjnych aplikacji rozszerzających działanie Twojego sklepu internetowego (integracja z hurtowniami, subiektem).


    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
     
  2. doohoo

    doohoo Bystrzak

    Wiadomości:
    65
    Docenione treści:
    1
    Tylko dlaczego w nagłówku tej wiadomości jest coś takiego i zostala określona jako podejrzana :
    Return-Path: <sm.2397673846.zzekjwiz3wqzgd6v-info=mailing.home.pl@smgrid.pl>

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
     
  3. doohoo

    doohoo Bystrzak

    Wiadomości:
    65
    Docenione treści:
    1
    Już wiem że wiadomość jest prawdziwa. Tylko DLACZEGO ROBICIE TO w terminie sprzedaży przedświątecznej blokując sprzedaż na 2 godziny ?!
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @LukaszC przekazuję to zgłoszenie bardziej jako sugestię dot. terminu.
     
  5. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @doohoo
    Proces migracji jest zaplanowany na każdy nieświąteczny i pracujący dzień tygodnia, więc jeśli uważasz, że migracja Twojego sklepu w tym terminie może być problematyczna, nie widzę przeszkód, aby ten proces w Twoim przypadku przełożyć na inny czas. Podaj w PW adres sklepu, adres skrzynki pocztowej, na którą dostałeś powiadomienie o migracji oraz dogodny dla Ciebie termin przenosin.
     
  6. yakoop

    yakoop Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    1
    Proszę o pomoc - sklep przestał wysyłać Klientom maile po tej operacji. Proszę o PILNE ponowne wysłanie maili zarówno na skrzynkę admina - z informacją co zostało sprzedane oraz do Klientów! Wiadomości trafiają do SPAMU.
    Dodatkowo, w linkach, które znajdują się w treści maila widnieje adres sklepu:
    https://sklep5474085.homesklep.pl/

    zamiast w moim przypadku
    https://www.szafaani.pl

    Czy ktoś to przetestował przed wdrożeniem na produkcję? Dlaczego znacznik {shop_url} przekierowuje do technicznej nazwy sklepu?
     
    Ostatnia modyfikacja: 17 Kwiecień 2019
  7. doohoo

    doohoo Bystrzak

    Wiadomości:
    65
    Docenione treści:
    1
    Pisz na chat od razu i interweniuj. Sam sie boje co mnie czeka po przenosinach.

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
     
  8. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    Po przeniesieniu sklepu, moje wiadomości e-mail dochodzą do klientów po złożeniu zamówienia i zmianach statusu, ale wiadomości ze sklepu dot. nowych zamówień trafiają do SPAMu
     
  9. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @yakoop w niektórych przypadkach po migracji sklepu jest wymagane odświeżenie się rekordów domeny, co nie zawsze pokrywa się z technicznym procesem migracji - efekt jest wtedy taki, że domena choć wskazuje na sklep, to jeszcze nie można jej wymusić w adresie sklepu. W trakcie migracji oczywiście cała domena ulega ponownej konfiguracji przez zespół migracyjny, ale nie zawsze są w stanie od razu wymusić domeny - co nie zmienia faktu, że do takie sklepy są ponownie sprawdzane pod kątem poprawności konfiguracji domeny. Widzę też, że u Twojego sklepu domena już jest poprawnie skonfigurowana.
    @michalhockey tutaj już będzie wymagana weryfikacja logów pocztowych, aby zweryfikować co się w tym temacie dzieje. Zgłosić się do zespołu ecommerce pod nr 504 502 500, nr wew. 3, natomiast sam fakt przeniesienia sklepu nie powinien wpływać na wysyłkę wiadomości ze sklepu, gdyż nic w tym aspekcie nie ulega zmianie.

    Po każdorazowym procesie migracyjnym każdego sklepu jest wysyłana informacja o zakończonej procedurze - jeśli zauważycie jakiekolwiek nieprawidłowości pomigracyjne, sugeruję kontakt bezpośrednio z zespołem ecommerce telefonicznie lub emailowo.
     
    michalhockey lubi to.
  10. yakoop

    yakoop Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    1
    Niestety cały czas wiadomości trafiają do SPAMu. Tak wygląda fragment nagłówka wiadomości:

    Return-Path: <sklep@szafaani.pl>
    Received: from dcsaas.net (46.41.159.53) (HELO localhost)
    by gabrielavisconti.home.pl (79.96.63.59) with SMTP (IdeaSmtpServer 0.83.213)
    id a57d8ba4d9db0587; Thu, 18 Apr 2019 17:05:57 +0200
    Subject: =?UTF-8?B?Tm93ZSB6YW3Ds3dpZW5pZSwgbnIg?=
    =?UTF-8?B?MjY4Nw==?=
    From: Szafa Ani <sklep@szafaani.pl>
    Return-Path: sklep@szafaani.pl
    To: sklep@szafaani.pl
    Date: Thu, 18 Apr 2019 17:05:57 +0200
    Content-Type: multipart/alternative;
    boundary="=_bcfeafe8eeb6b90be406401d4bf6e050"
    MIME-Version: 1.0

    Prośba o ogarnięcie tego tematu...
     
  11. Wrobel

    Wrobel Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    2
    Potwierdzam, u mnie ta sama sytuacja - maile sklepowe trafiają do SPAM-u! Proszę o interwencję.
     
    yakoop lubi to.
  12. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    Już wszystko gra.
     
  13. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Wrobel @yakoop w przypadku dalszych niedogodności z trafianiem wiadomości do SPAM napiszcie zgłoszenie wykorzystując formularz kontaktowy po zalogowaniu się do panelu klienta home.pl uwzględniając w nim następujące informacji:
    - kiedy wiadomość została przesłana,
    - adres email adresata,
    - adres email odbiorcy
    Powyższe dane pozwolą Naszemu zespołowi zweryfikować dokłądnie logi pocztowe.
     
  14. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    z tego co pamiętam bo już tego nie mam ustawione to serwery pocztowe home traktowane są w yahoo , hotmailu i innych jako spam , niestety zmuszony byłem ustawić gmaila jako pocztę na sklepie do wysyłania wiadomości email a w domenie sklepu tylko do przychodzących wiadomości . kontakt do sklepu jest w domenie sklepu , było tu już dawno temu o tym ...
     
  15. Monika

    Monika Stały bywalec

    Wiadomości:
    36
    Docenione treści:
    2
    Witam, Od wczoraj mam informację "Sklep działa w wersji próbnej (do końca: 25 dni), uaktualnij do pełnej wersji."
    Po kliknięciu uaktualnij przenosi mnie na nowy panel home i dalej nie wiem gdzie mam kliknąć, aby go uaktualnić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
     
  16. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Monika na forum obecny jest zespół ecommercie, ale od pon do piątku na infolinii także możesz złapać ich dzowniąc na standardowy numer i wybierając temat rozmowy dot. sklepów. Do wyjaśnienia od ręki po identyfikacji sklepu.
     

Poleć forum znajomym