1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Catch-all

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika sawitar, 10 Marzec 2019.

  1. sawitar

    sawitar Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    Co się stało z funkcja catch-all dla poczty. Mam to skonfigurowane dla jednej z domen (jeszcze w starym panelu administracyjnym) i nadal działa. Chcialem teraz skonfigurować catch-all dla nowej poczty ale nie wiem jak to zrobić?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  3. sawitar

    sawitar Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    Niestety ten poradnik nie jest pomocny.
    Mam u was wykupione tylko domeny (mie mam u ani poczty ani żadnych usług WWW).

    Na jednej z domen skonfigurowałem Catch all na zewnętrzny adres email (używając starego panelu).
    Teraz mam nową domenę i chcę ją skonfigurować tak samo ale nie moge tego zrobić w nowym panelu.
     
  4. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Catch-all działa tylko w przypadku poczty utrzymywanej na serwerach home.pl. Jeśli przekierujesz pocztę na zewnętrzny adres (dowolny adres e-mail lub serwer poczty), to i tak cała poczta leci na zewnątrz i catch-all nie jest potrzebny.
     
  5. sawitar

    sawitar Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    Dokładnie to chce zrobić. Przekierować całą pocztę która przychodzi na moja domenę na adres zewnętrzny.
    Ale nie wiem jak to zrobić w nowym panelu?
     
  6. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Adres e-mail czy adres serwera poczty?
     
  7. sawitar

    sawitar Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    Chcę aby cała poczta skierowana na dowolny adres email w mojadomena.pl (*@mojadomena.pl) byla przekierowana na konkretny adres email np biuro@mojafirma.pl
     
  8. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Nie widzę takiej opcji przy samej domenie - MXa można przekierować. Najwyraźniej brakuje funkcji ze starego Panelu.
    @Grzesiek @Mariusz wiadomo coś w tej kwestii?
     
  9. sawitar

    sawitar Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    Dokładnie tak. W starym panelu mogłem to skonfigurować a w nowym już nie.
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Do obsługi Catch-all niezbędne jest posiadanie hostingu. Nie mniej skonsultuję jeszcze ten temat. Generalnie to nie jest tak że ta funkcja nie działa w nowym panelu. Nowy panel opiera się na prawidłowej konfiguracji i obsłudze usług, a stary panel a więc i model świadczenia usługi, posiadał wiele wyjątków. Np. to że domena posiadała strefę i możliwość konfiguracji wielu opcji, które działają tylko wtedy, gdy masz i domenę i hosting. Nie musiałeś mieć hostingu.

    Ten model z kolei powodował. że to co jedni nazywali zaletą inni uważali za wadę. To taka mocno ogólna informacja. Skonsultuję temat i powrócę.
     
  11. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    FEEDBACK-1625 numer zgłoszenia wewnętrznego.
     

Poleć forum znajomym