Co się stało z funkcja catch-all dla poczty. Mam to skonfigurowane dla jednej z domen (jeszcze w starym panelu administracyjnym) i nadal działa. Chcialem teraz skonfigurować catch-all dla nowej poczty ale nie wiem jak to zrobić?
Sprawdź proszę ten poradnik: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/zmienic-ustawienia-catch-all-serwerze-beta-home-pl
Niestety ten poradnik nie jest pomocny. Mam u was wykupione tylko domeny (mie mam u ani poczty ani żadnych usług WWW). Na jednej z domen skonfigurowałem Catch all na zewnętrzny adres email (używając starego panelu). Teraz mam nową domenę i chcę ją skonfigurować tak samo ale nie moge tego zrobić w nowym panelu.
Catch-all działa tylko w przypadku poczty utrzymywanej na serwerach home.pl. Jeśli przekierujesz pocztę na zewnętrzny adres (dowolny adres e-mail lub serwer poczty), to i tak cała poczta leci na zewnątrz i catch-all nie jest potrzebny.
Dokładnie to chce zrobić. Przekierować całą pocztę która przychodzi na moja domenę na adres zewnętrzny. Ale nie wiem jak to zrobić w nowym panelu?
Chcę aby cała poczta skierowana na dowolny adres email w mojadomena.pl (*@mojadomena.pl) byla przekierowana na konkretny adres email np biuro@mojafirma.pl
Nie widzę takiej opcji przy samej domenie - MXa można przekierować. Najwyraźniej brakuje funkcji ze starego Panelu. @Grzesiek @Mariusz wiadomo coś w tej kwestii?
Do obsługi Catch-all niezbędne jest posiadanie hostingu. Nie mniej skonsultuję jeszcze ten temat. Generalnie to nie jest tak że ta funkcja nie działa w nowym panelu. Nowy panel opiera się na prawidłowej konfiguracji i obsłudze usług, a stary panel a więc i model świadczenia usługi, posiadał wiele wyjątków. Np. to że domena posiadała strefę i możliwość konfiguracji wielu opcji, które działają tylko wtedy, gdy masz i domenę i hosting. Nie musiałeś mieć hostingu. Ten model z kolei powodował. że to co jedni nazywali zaletą inni uważali za wadę. To taka mocno ogólna informacja. Skonsultuję temat i powrócę.