Co to za zmiany idą. W jakich godzinach bedą przenosiny i jakie zagrożenia mogą byc z tym związane. Czy już czesc sklepów byla przenoszona ? Dostalem taką wiadomość: 16.04.2019 r. będziemy przeprowadzać proces przenoszenia eSklepów na nową platformę technologiczną. Dzięki temu uzyskasz: ✓ wydajniejsze serwery - dzięki temu Twój sklep będzie działał szybciej zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów;✓ natychmiastowy dostęp do aktualizacji i najnowszych funkcji;✓ jeszcze większe bezpieczeństwo i stabilność sklepu dzięki zaawansowanej technologii;✓ dostęp w panelu sklepu do nowej usługi eSklep Ads, która pozwoli skutecznie reklamować Twoje produkty w wyszukiwarce Google;✓ możliwość skorzystania z jeszcze większej liczby innowacyjnych aplikacji rozszerzających działanie Twojego sklepu internetowego (integracja z hurtowniami, subiektem). Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Tylko dlaczego w nagłówku tej wiadomości jest coś takiego i zostala określona jako podejrzana : Return-Path: <sm.2397673846.zzekjwiz3wqzgd6v-info=mailing.home.pl@smgrid.pl> Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Już wiem że wiadomość jest prawdziwa. Tylko DLACZEGO ROBICIE TO w terminie sprzedaży przedświątecznej blokując sprzedaż na 2 godziny ?!
@doohoo Proces migracji jest zaplanowany na każdy nieświąteczny i pracujący dzień tygodnia, więc jeśli uważasz, że migracja Twojego sklepu w tym terminie może być problematyczna, nie widzę przeszkód, aby ten proces w Twoim przypadku przełożyć na inny czas. Podaj w PW adres sklepu, adres skrzynki pocztowej, na którą dostałeś powiadomienie o migracji oraz dogodny dla Ciebie termin przenosin.
Proszę o pomoc - sklep przestał wysyłać Klientom maile po tej operacji. Proszę o PILNE ponowne wysłanie maili zarówno na skrzynkę admina - z informacją co zostało sprzedane oraz do Klientów! Wiadomości trafiają do SPAMU. Dodatkowo, w linkach, które znajdują się w treści maila widnieje adres sklepu: https://sklep5474085.homesklep.pl/ zamiast w moim przypadku https://www.szafaani.pl Czy ktoś to przetestował przed wdrożeniem na produkcję? Dlaczego znacznik {shop_url} przekierowuje do technicznej nazwy sklepu?
Pisz na chat od razu i interweniuj. Sam sie boje co mnie czeka po przenosinach. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Po przeniesieniu sklepu, moje wiadomości e-mail dochodzą do klientów po złożeniu zamówienia i zmianach statusu, ale wiadomości ze sklepu dot. nowych zamówień trafiają do SPAMu
@yakoop w niektórych przypadkach po migracji sklepu jest wymagane odświeżenie się rekordów domeny, co nie zawsze pokrywa się z technicznym procesem migracji - efekt jest wtedy taki, że domena choć wskazuje na sklep, to jeszcze nie można jej wymusić w adresie sklepu. W trakcie migracji oczywiście cała domena ulega ponownej konfiguracji przez zespół migracyjny, ale nie zawsze są w stanie od razu wymusić domeny - co nie zmienia faktu, że do takie sklepy są ponownie sprawdzane pod kątem poprawności konfiguracji domeny. Widzę też, że u Twojego sklepu domena już jest poprawnie skonfigurowana. @michalhockey tutaj już będzie wymagana weryfikacja logów pocztowych, aby zweryfikować co się w tym temacie dzieje. Zgłosić się do zespołu ecommerce pod nr 504 502 500, nr wew. 3, natomiast sam fakt przeniesienia sklepu nie powinien wpływać na wysyłkę wiadomości ze sklepu, gdyż nic w tym aspekcie nie ulega zmianie. Po każdorazowym procesie migracyjnym każdego sklepu jest wysyłana informacja o zakończonej procedurze - jeśli zauważycie jakiekolwiek nieprawidłowości pomigracyjne, sugeruję kontakt bezpośrednio z zespołem ecommerce telefonicznie lub emailowo.
Niestety cały czas wiadomości trafiają do SPAMu. Tak wygląda fragment nagłówka wiadomości: Return-Path: <sklep@szafaani.pl> Received: from dcsaas.net (46.41.159.53) (HELO localhost) by gabrielavisconti.home.pl (79.96.63.59) with SMTP (IdeaSmtpServer 0.83.213) id a57d8ba4d9db0587; Thu, 18 Apr 2019 17:05:57 +0200 Subject: =?UTF-8?B?Tm93ZSB6YW3Ds3dpZW5pZSwgbnIg?= =?UTF-8?B?MjY4Nw==?= From: Szafa Ani <sklep@szafaani.pl> Return-Path: sklep@szafaani.pl To: sklep@szafaani.pl Date: Thu, 18 Apr 2019 17:05:57 +0200 Content-Type: multipart/alternative; boundary="=_bcfeafe8eeb6b90be406401d4bf6e050" MIME-Version: 1.0 Prośba o ogarnięcie tego tematu...
@Wrobel @yakoop w przypadku dalszych niedogodności z trafianiem wiadomości do SPAM napiszcie zgłoszenie wykorzystując formularz kontaktowy po zalogowaniu się do panelu klienta home.pl uwzględniając w nim następujące informacji: - kiedy wiadomość została przesłana, - adres email adresata, - adres email odbiorcy Powyższe dane pozwolą Naszemu zespołowi zweryfikować dokłądnie logi pocztowe.
z tego co pamiętam bo już tego nie mam ustawione to serwery pocztowe home traktowane są w yahoo , hotmailu i innych jako spam , niestety zmuszony byłem ustawić gmaila jako pocztę na sklepie do wysyłania wiadomości email a w domenie sklepu tylko do przychodzących wiadomości . kontakt do sklepu jest w domenie sklepu , było tu już dawno temu o tym ...
Witam, Od wczoraj mam informację "Sklep działa w wersji próbnej (do końca: 25 dni), uaktualnij do pełnej wersji." Po kliknięciu uaktualnij przenosi mnie na nowy panel home i dalej nie wiem gdzie mam kliknąć, aby go uaktualnić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
@Monika na forum obecny jest zespół ecommercie, ale od pon do piątku na infolinii także możesz złapać ich dzowniąc na standardowy numer i wybierając temat rozmowy dot. sklepów. Do wyjaśnienia od ręki po identyfikacji sklepu.