Witam Po aktualizacji nie działa synchronizacja walut w sklepie... kurs teoretycznie jest pobierany ale nie synchronizuje się ze sklepem... kiedy zostanie rozwiązany ten problem?
@LukaszC czy problem faktycznie występuje czy to jednorazowe zgłoszenie? rzucicie okiem? @RadekSkw zespół e-commerce sprawdzi zgłoszenie.
@RadekSkw napisz poprzez formularz kontaktowy zgłoszenie lub skontaktuj się z naszym działem przez infolinię pod numerem 504502500 numer wewnętrzny 3. Zgłoszenie wymaga dokładnej analizy z autoryzacją, której na tym kanale nie uzyskamy.
Mija tydzień... i nadal bez efektu.... czy mogę prosić o rozwiązanie problemu... mam wrażenie że jesteśmy w tym samym miejscu co tydzień temu... czyli w punkcie wyjścia.... dodatkowo podobno tej funkcjonalności nie ma i nie było https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/z...a-niz-domyslna-wyswietlanie-ceny-w-2-walutach .... raporty wyszukiwanych fraz też nie działają.... czy można wrócić do wcześniejszej wersji... która działała bez problemów????????
@RadekSkw wątek jest cały czas weryfikowany przez programistów. Jak tylko uzyskamy odpowiedź poinformujemy w bezpośrednio poprzez wiadomość email.