home.pl System do zarządzania rezerwacjami i wizytami w ofercie home.pl

Dyskusja w 'Aktualności i komunikaty' rozpoczęta przez użytkownika Mariusz, 9 Listopad 2015.

  1. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    rezerwacja-wizyta.png

    Informuję, że od dzisiaj w ofercie home.pl dostępny jest system do rezerwacji wizyt, który każdy może wdrożyć w swojej firmie. Wizyta.pl jest to kompletny system do wysyłania rezerwacji wizyt/terminów dla klientów oraz zaawansowany system do zarządzania rezerwacjami dla każdego właściciela firmy.

    System rezerwacji Wizyta.pl pasuje do każdego typu działalności - bez względu na to czy prowadzisz salon kosmetyczny, pensjonat czy jesteś stomatologiem, to nasz system zarządzania wizytami ułatwi życie Tobie oraz Twoim klientom.

    Więcej informacji o ofercie: https://home.pl/wizyta
    Więcej artykułów na temat obsługi systemu rezerwacji Wizyta.pl znajdziesz w naszej pomocy pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/section/produkty-i-uslugi/wizyta-pl/
    wizyta-pl-kroki.png

    Funkcje systemu rezerwacji:

    wizyta-pl2.png
     
  2. jakubgalinski

    jakubgalinski Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    4
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    A my lubimy bajery ;) i będziemy oferować takich bajerów coraz więcej dla naszych Klientów. Chcemy wspierać rozwój małych i średnich firm w sieci, nie tylko hostingiem i domenami, ale również innymi rozwiązaniami :)!!!
     
    jakubgalinski lubi to.
  4. jakubgalinski

    jakubgalinski Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    4
    Bajer, bajer ...bajer! :) Ja też uwielbiam bajery! :)
     
  5. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    chętnie zapoznam się z tą usługą i napiszę recenzję, jeśli system działa tak dobrze jak jest opisany to pobije na głowę dostępne w sieci systemy tego typu.
     
  6. Jephrey

    Jephrey Asystent Beta-tester

    Wiadomości:
    141
    Docenione treści:
    8
    nie byl to casem pomysl zglaszany przeze mnie jeszcze na rozwijaj :) wiem ze pisalem o czyms podobnym super ze w koncu weszlo do oferty.Czekam na wasz e-dysk ktory uwaga zdobyl ponad 400 glosow z tego co pamietam :) ale poki co nie wsEdl na tapete moze i ten pomysl doczeka sie lepszych chwil i bedzie czyms podobnym do Owncloud ale wspieranym przez was :)
     
    jakubgalinski lubi to.
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Przygotowując dokumentację, miałem okazję ten system przetestować na różne sposoby i powiem szczerze, że dawno nie widziałem nic tak prostego a zarazem przydatnego, w takiej cenie, że w zasadzie to chętnie bym ten system uruchomił sam dla siebie, jako wspomagacz zarządzania czasem czy spotkaniami ze znajomymi. Mogli by się ze mną umawiać na wizyty :D

    Sprawdźcie, polecam nie tylko jako że to nasz nowy produkt, ale także prywatnie. W takiej cenie jest to fantastyczne rozwiązanie, które może bardzo mocno urozmaicić nawet najprostszą stronę WWW, a dla nie jednej firmy może to być świetna alternatywa dla żółtych karteczek.
     
    jakubgalinski lubi to.
  8. jakubgalinski

    jakubgalinski Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    4
    Pamiętaj, że w firmach, które korzystały (od pierwszych dni) z żółtych karteczek, co byś nie wdrożył żółtych karteczek nic nie zastąpi. Osobiście wiem, wdrożyłem kilka wewnętrznych systemów - żółte karteczki dalej używane :)
     
  9. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    a nie, jednak nie sprawdzę, nie ma wersji testowej :)
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Z racji doświadczenia zawodowego, wybierałem kiedyś firmę z sektora horeca jako dostawcę sprzętu i środków czystości. Prezentacja płynu do mycia podłogi, rozpoczęła się od tekstu przedstawiciela: proszę się nie zdziwić, ten płyn nie pieni się. To była kluczowa informacja całej prezentacji, bo płyn do mycia podłóg faktycznie nie pienił się dzięki czemu wyeliminowano wiele problemów związanych ze składem i pozostałościami substancji na mytej powierzchni.

    Problemem był jak zwykle człowiek. Okazało się, że przedstawiciel dostarczał ten sam płyn do szkół, gdzie pomimo wielu próśb i prezentacji i tak serwis sprzątający zawsze dolewał do wiadra trochę Ludwika :) Piana musi być, bo inaczej płyn nie działa.

    A więc wszystko zaczyna się w naszej głowie, przyzwyczajenia i nawyki. Dlatego tak kluczową rolę w wielu przypadkach odgrywa zarówno marketing jak i wsparcie przy wdrożeniu rozwiązania. Udowodnienie 1 - 2 argumentami, dlaczego powinieneś skorzystać właśnie z tego rozwiązania. Pokonanie bariery.
     
    jakubgalinski lubi to.
  11. kk001

    kk001 Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
  12. MarcinTor

    MarcinTor Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Ja jeszcze znalazłem system do rezerwacji wizyt online https://medic.pl/kalendarz-wizyt/ posiadający też internetowe konto pacjenta. Fajnie jakby u pediatry mojego syna był taki system...
     

Poleć forum znajomym