1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Integracja z Pocztą Polską - odbiór w punkcie - brak mapy

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Max_ss, 25 Wrzesień 2019.

  1. Max_ss

    Max_ss Nowicjusz

    Wiadomości:
    20
    Docenione treści:
    1
    Uruchomiłem dodatkową formę wysyłek - odbiór w punkcie Poczty Polskiej. mam bezpośrednią umowę z PP. Po wybraniu tej opcji kupujący widzi okno dialogowe gdzie może wpisać nazwę miejscowości ale mapa sie nie wyświetla a cokolwiek wpisując pojawia sie tylko komunikat "underfield" Wpisywałem już 3 klucze API i efekt jest ten sam...
     
  2. machum93

    machum93 Znawca

    Wiadomości:
    225
    Docenione treści:
    28
    Sprawdź co pokazuje konsola w przeglądarce, prawdopodobnie coś źle skonfigurowałeś moduł, ewentualnie podaj adres sklepu postaram się sprawdzić.
     
  3. Max_ss

    Max_ss Nowicjusz

    Wiadomości:
    20
    Docenione treści:
    1
    clics.pl
     
  4. Max_ss

    Max_ss Nowicjusz

    Wiadomości:
    20
    Docenione treści:
    1
    Dla uściślenia, nie oczekuje już pomocy od HOME . Mam wykupioną pomoc PREMUIM ale jedyna rada jaką otrzymałem to " jak nie działa to nie działa" i najlepiej abym kupił sobie dodatkowa aplikacje FURGONETKI i wysyłał prze nią ..... Gratuluje specjalistom z "pomocy home" poczucia humoru..
     
  5. machum93

    machum93 Znawca

    Wiadomości:
    225
    Docenione treści:
    28
    @Max_ss pytanie czy wygenerowałeś klucz API dla Javascript i podałeś poprawne adresy powrotu na sklep ?
     
  6. Max_ss

    Max_ss Nowicjusz

    Wiadomości:
    20
    Docenione treści:
    1
    Tak, wygenerowałem klucz API Map Google zgodnie z instrukcją umieszczona w pomocy home i ograniczyłem go do strony sklepu
     
  7. Max_ss

    Max_ss Nowicjusz

    Wiadomości:
    20
    Docenione treści:
    1
    Problem rozwiązałem. Wystarczyło tylko zrobić porządek z kontem rozliczeniowym. Projekt z kluczem API do Google Maps nie miał podpiętego żadnego konta rozliczeniowego.
     
    machum93 lubi to.
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @HubertK @PaulinaZ czy możemy zareagować i przyśpieszyć aktualizację? Czy opisane zdarzenie nie ma związku z samym sklepem?
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @HubertK @PaulinaZ czy możemy zareagować i przyśpieszyć aktualizację? Czy opisane zdarzenie nie ma związku z samym sklepem?
     
  10. cafix

    cafix Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    2
    Nadal masz zle ustawione google maps api. Musisz włączyć punkty poi lokalizację. Odezwij się na prv to ci pomogę.
    Pewie włączyleś jedną opcję a reszta jest na disable
     

    Załączone pliki:

    • blad1.jpg
      blad1.jpg
      Rozmiar pliku:
      90,1 KB
      Wyświetleń:
      486
    machum93 lubi to.
  11. machum93

    machum93 Znawca

    Wiadomości:
    225
    Docenione treści:
    28
    @cafix może zrób poradnik dla innych użytkowników :) (oczywiście jak znajdziesz chwile czasu)
     

Poleć forum znajomym