Uruchomiłem dodatkową formę wysyłek - odbiór w punkcie Poczty Polskiej. mam bezpośrednią umowę z PP. Po wybraniu tej opcji kupujący widzi okno dialogowe gdzie może wpisać nazwę miejscowości ale mapa sie nie wyświetla a cokolwiek wpisując pojawia sie tylko komunikat "underfield" Wpisywałem już 3 klucze API i efekt jest ten sam...
Sprawdź co pokazuje konsola w przeglądarce, prawdopodobnie coś źle skonfigurowałeś moduł, ewentualnie podaj adres sklepu postaram się sprawdzić.
Dla uściślenia, nie oczekuje już pomocy od HOME . Mam wykupioną pomoc PREMUIM ale jedyna rada jaką otrzymałem to " jak nie działa to nie działa" i najlepiej abym kupił sobie dodatkowa aplikacje FURGONETKI i wysyłał prze nią ..... Gratuluje specjalistom z "pomocy home" poczucia humoru..
@Max_ss pytanie czy wygenerowałeś klucz API dla Javascript i podałeś poprawne adresy powrotu na sklep ?
Tak, wygenerowałem klucz API Map Google zgodnie z instrukcją umieszczona w pomocy home i ograniczyłem go do strony sklepu
Problem rozwiązałem. Wystarczyło tylko zrobić porządek z kontem rozliczeniowym. Projekt z kluczem API do Google Maps nie miał podpiętego żadnego konta rozliczeniowego.
@HubertK @PaulinaZ czy możemy zareagować i przyśpieszyć aktualizację? Czy opisane zdarzenie nie ma związku z samym sklepem?
@HubertK @PaulinaZ czy możemy zareagować i przyśpieszyć aktualizację? Czy opisane zdarzenie nie ma związku z samym sklepem?
Nadal masz zle ustawione google maps api. Musisz włączyć punkty poi lokalizację. Odezwij się na prv to ci pomogę. Pewie włączyleś jedną opcję a reszta jest na disable