1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Wiadomości nie dochodzą do klientów (listy RBL, rekord SPF, mailer deamon)

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika pavali, 8 Listopad 2015.

  1. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Olabela skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta home.pl i powiedz, że chciałabyś ustawić revDNS dla Twojego serwera w home.pl. Konsultanci z działu Webpresence posiadają specjalne narzędzie, które pozwoli ustawić odpowiedni revDNS. Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się ponownie Biurem Obsługi Klienta home.pl i poproś, aby administratorzy wysłali zgłoszenie bezpośrednio do t-mobile (powiedz, że zrobiłaś to o co prosili, ale nadal Twoje wiadomości e-mail są odbijane).
     

Poleć forum znajomym